Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضاپور گفت: عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۵۰۰ مترمکعبی مجتمع ساحل که ۱۰ سال متوقف شده بود با جذب اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از پارسیان، « مجتبی رضاپور » در حاشیه بازدید میدانی از مخزن ایستگاه پمپاژ مجتمع ساحلی و مخزن روستاهای تابعه اظهار کرد: عملیات احداث مخزن ۱۵۰۰ مترمکعبی جمع آوری آب مجتمع ساحلی، قریب به  ۱۰ سال است متوقف شده و به بهره برداری نرسیده است که با تلاش و حمایت مسئولین ارشد استانی و با پشتکار مجموعه شهرستان، اعتباری  بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال جذب شده و بزودی کلید خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با اشاره به عملیات تکمیلی ایستگاه پمپاژ آب مخزن 1500 با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تکمیل مخزن ۱۵۰۰ مکعبی باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسد چرا که روز به روز لوله ها و دیوارهای مخزن فرسوده شده و برای ساختن دوباره آن به اعتبارات هنگفتی نیازمند است، عملیات تعویض خط انتقال آب از روستای بستانو تا زیارت به طول 6 کیلومتر که با همکاری و تعامل مجموعه فرمانداری و آبفا روستای در روزهای آتی به اجرا در خواهد آمد.

 

فرماندار پارسیان بیان کرد: اداره آبفا روستایی پارسیان در برقراری آب از معدود شهرستان هایی است که قطعی آب نامحسوس دارد، لذا جادارد از زحمات شایسته عوامل آبفاروستایی تقدیر شود.

 

وی در ادامه با اشاره به تکمیل ایستگاه پمپاژ مجتمع ساحلی، ابراز امیدواری کرد و گفت: با اقدام شایسته توسط شرکت آبفا روستایی مشکلات این خطه از شهرستان به حداقل برسد و خدمتی به مردم پارسیان باشد.

 

لازم بذکر است، فرماندار پارسیان از محل  عملیات احداث مخزن جمع آوری 1500 متر مکعبی و ناوتیپ 412 سپاه دریایی و اسکله جوادالائمه، روستاهای بستانو، زیارت، مغدان، شیوء که مجتمع طول خط انتقال 30 کیلومتر است بازدید کردند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان مسجد استان بوشهر اردبیل شیراز طرح ملی فهما مخزن ایستگاه پمپاژ فرماندار پارسیان بازدید میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سامانه و زیرسامانه، عملیات پیش‌راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) آغاز شد.

پارسا افزود: تکمیل عملیات راه‌اندازی این واحد منجر به افزایش یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: سفارش گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان این واحد انجام و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه‌اندازی این واحد وارد مرحله عملیاتی شد.

رئیس مجتمع پتروشیمی هنگام گفت: افزایش تولید اوره کشور ضمن این‌که نقش به‌سزایی در امنیت غذایی صنایع پتروشیمی کشور دارد، ارزآوری بسیار بالایی نیز برای کشور به‌دنبال خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • عملیات نجات دو بچه شیر کوهی از مخزن آب (فیلم)