Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:03:42 GMT

فقر عامل بوجود آمدن جرایم خشن است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۰۱۰۰

فقر عامل بوجود آمدن جرایم خشن است

به گزارش ایرنا ، کوروش احمد یوسفی  روز دوشنبه در همایش پلیس و دهیاران توسعه نظم و امنیت شرق استان کرمان افزود: رفتار مجرمانه عوامل مختلفی دارد و یکسری این عوامل در بحث های جامعه شناسی به عنوان محرک تعریف شده اند و زمانی بروز می کند که با ناکامی هایی در حوزه های اجتماعی ،اقتصادی ،فرهنگی و سلامت روان روبرو شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد یوسفی گفت: زمانی فرد در شرایط سخت اقتصادی قرار می گیرد رفتاری مانند سرقت را انجام می دهد یا ناکامی اجتماعی و حوزه سلامت روان به مسایل دیگر مربوط می‌شود.

وی بیان کرد: فقر یکی از عواملی است که باعث بوجود آمدن جرائمی مانند جرایم خشن می شود و سیاست روان به شدت بر وقوع جرایم تاثیر دارد.

معاونت اجتماعی انتظامی استان کرمان اظهارداشت: مشکل جرایم دیگر عدم شناخت است، ما در مکان جغرافیایی خودمان مشکل اقتصادی نداریم اما علم اقتصاد نداریم  بطور مثال نمی توانیم از حوزه های گردشگری، اقتصاد خرد و خانگی و نعمات کویر و بیابان ها استفاده کنیم .

وی ادامه داد: موضوع دیگر ترغیب کننده ها هستند مثلا سلاح در اختیار افراد قرار دارد و این سلاح وسوسه هایی ایجاد می کندو در زمان عصبانیت منجر به قتل فردی می شود.

 احمدیوسفی بیان کرد: مطلب سوم بحث موضوعات تسریع کننده وقوع جرم هستند مثلا سرقت احشام در بین عشایر و روستاها وجود دارد و دلیل آن خودپایی کم است زیرا مراقبت انجام نمی شود و بستر برای مجرم فراهم است  که باید زمینه ها و بسترهای وقوع جرم را در روستاها شناسایی و در رفع انها اقدام کرد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان کرمان سرقت سلامت روان قتل نظم و امنیت قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این زندانیان با جرائم مالی غیراز کلاهبرداری ، نفقه، مهریه و دیه غیرعمد  دوران محکومیت خود را در زندان می گذراندند .
با کمک خیران گرمساری در روزهای آینده ۱۵ نفر زا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش  خانواده های  خود برمی گردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است