Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهرستان های ازنا و الیگودرز، فردا سه شنبه ۲۶ آذرماه تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح و عصر تعطیل می باشد.

همچنین این اطلاعیه اضافه می‌کند: فعالیت آموزشی مدارس دوره اول و دوم متوسطه نوبت صبح این شهرستان با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: فردا تمامی مدارس متوسطه اول و دوم روستایی این شهرستان تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم شهری در نوبت صبح نیز با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بارش برف مدارس تعطیل ازنا هوا قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟