Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@13:31:28 GMT

حوادث اخیر کشور فتنه‌ای آمریکایی - سعودی بود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۰۱۵۶

حوادث اخیر کشور فتنه‌ای آمریکایی - سعودی بود

حجت الاسلام ادیانی گفت: ناآرامی های اخیر در کشور، فتنه آمریکایی - سعودی با چراغ سبز نفوذی های داخلی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار داشت: ناآرامی های اخیر در کشور، فتنه آمریکایی - سعودی با چراغ سبز نفوذی های داخلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: فتنه‌گران با راه اندازی جنگ تمام عیار امنیتی قصد براندازی نظام را داشتند که با مجاهدت نیروی انتظامی و همکاری دیگر دستگاه های امنیتی، نظامی، بسیج و سپاه و به پشتوانه فرمانده کل قوا و مردم بصیر در کمتر از 72 ساعت این غائله خاموش و نقشه دشمنان نظام نقش بر آب شد.

وی با اشاره به آیات 111 و 112 سوره توبه، گفت: کارکنان نیروی انتظامی به مصداق این آیات شریف همان مجاهدان فی سبیل الله هستند چراکه در خدمت به مردم و تامین امنیت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خدمتگزاری می کنند.

حجت الاسلام ادیانی، خاطرنشان کرد: افزایش قیمت سوخت بهانه بود، زیرا برابر پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی، این توطئه طراحی شده بود؛ اما اجرای سهمیه بندی سوخت زمان آن را جلوتر انداخت.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری و آمادگی کارکنان ناجا، گفت: با نگاهی تحلیلی به فتنه های اخیر در سال های 78 - 77 و نیز سال های 96 و 98 مشخص می شود که فتنه ها هر 10 سال تکرار نمی شوند بلکه در آستانه انتخابات نیز ممکن است دشمن به فکر توطئه و فتنه دیگری باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، تصریح کرد: در انتخابات مجلس 2 راهبرد اصلی در ناجا داریم، حضور حداکثری و پرشور خانواده ناجا پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح و نیز تامین امنیت انتخابات که امیدواریم در این راه موفق باشیم.

حجت الاسلام ادیانی بل تأکید بر این‌که بدون همراهی و وحدت رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی میسر نخواهد شد، افزود: روحانیان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به عنوان نمایندگان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و وظیفه آنها تحقق دستورات و فرامین معظم له در نیروهای مسلح است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات ارزشمند حجت الاسلام غلامی تقدیر و حجت الاسلام «محبی» به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی معرفی شد. 

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر مسجد اردبیل طرح ملی فهما شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد حجت الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی