Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از وقتی کریستیچوویچ هدایت شاهین شهرداری را برعهده گرفته، به نسبت هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج خوبی گرفتیم و از نظر فنی هم عملکرد بهتری داشتیم. بازی‌های خوب و امتیاز‌هایی که در هفته‌های اخیر کسب کردیم، باعث شده تا هواداران امیدوارتر شوند و ما هم از عملکرد سرمربی تیممان رضایت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: غلامعلی تبار: چرا هیچ وقت اشتباهات داوری به نفع تیم ما نیست؟/ برابر استقلال جسورانه بازی کردیم

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری در خصوص اعتراضات بازیکنان و اعضای این باشگاه به عملکرد داوری در دیدار با استقلال و صحبت‌های سرپرست تیم که از انتخاب داوران کم تجربه برای بازی‌های شاهین شهرداری انتقاد کرده بود گفت: امیدوارم داورانی که برای بازی‌های ما انتخاب می‌کنند، فقط کم تجربه باشند، نه سفارش شده. وقتی داوران یک بار، ۲ بار و ۳ بار اشتباه کنند، واقعا اشتباه است، اما اگر این اتفاق ۱۰ بار بیفتد، دیگر اشتباه نیست.

مسیگر افزود: در خصوص ناداوری‌های صورت گرفته در بازی‌های شاهین شهرداری، به سازمان لیگ نامه ارسال کردیم و امیدواریم که عملکرد داوران به خاطر اشتباه آن‌ها باشد. البته ما بعید می‌دانیم اتفاقاتی که در بازی‌های ما می‌افتد، یک اشتباه ساده باشد.

بیشتر بخوانید: داور ۲ پنالتی مسلم برای ما نگرفت/ برای بازی‌های ما از داوران لیگ یکی استفاده می‌شود

او در خصوص برنامه‌های نقل و انتقالاتی شاهین شهرداری در نیم فصل گفت: با میشو یک نشست برگزار خواهیم کرد و او لیست بازیکن مورد نیازش برای پست‌هایی که در آن ضعف داریم را به ما اعلام خواهد کرد. پس از آن با گزینه‌های مدنظر او مذاکره خواهیم کرد تا در صورت امکان آن‌ها را جذب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!