Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی و طلبه غرب استان، یادآور شد: این مراسم معنوی 25 دی‌ماه امسال در مسجد جامع تالش برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان امروز، 25 آذرماه در نشست هماهنگی برگزاری یادواره 50 شهید روحانی و طلبه شهرستان‌های غرب گیلان که در سالن اجتماعات بخشداری تالش برگزار شد، با بیان اینکه شهیدان سرمایه‌های ملی نظام و انقلاب هستند، اظهار کرد: وظیفه همگان است که با برگزاری یادواره های باشکوه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب با ترفندهای گوناگون تلاش می کنند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه منسوخ سازند و آن را کمرنگ جلوه دهند، گفت: مردم قدرشناس ایران اسلامی با تاسی از راه شهیدان این ترفندها را یکی پس از دیگری خنثی خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان روحانیت را پرچمدار انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: نقش سازنده روحانیت و طلاب در دوران شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست لذا برگزاری یادواره‌های باشکوه برای شهیدان این قشر، کوچکترین کاری است که باید انجام داد.

تسخیری با بیان اینکه یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان‌های شرق و مرکز گیلان برگزار شده است، افزود: یادواره 50 شهید روحانی و طلبه شهرستان‌های غرب گیلان 25 دی‌ماه امسال در مسجد جامع تالش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی یادواره مذکور، خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده های شهدای روحانی و طلبه، دعوت از علما، روحانیون و خانواده‌های شهدا برای حضور در این مراسم معنوی و انتشار آثار شهدای روحانی و طلبه از مهم‌ترین برنامه‌های یادواره شهدای روحانی و طلبه غرب گیلان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمام برنامه ها و برنامه ریزی های مربوط به یادواره شهدای روحانیت غرب استان با محوریت سپاه ناحیه تالش انجام خواهد شد، گفت: مسئولان دیگر شهرستان‌ها نیز در راستای هرچه بهتر برگزاری این یادواره تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن حجت الاسلام تسخیری سپاه قدس گیلان یادواره شهدای روحانی و طلبه تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین تجلیل و تکریم خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه دشت ورامین همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.️

گفتنی است که با برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ستاد شرق تهران، مهندس زاهدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین از خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان تجلیل و تقدیر صورت گرفت️.

لازم به ذکر است شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 6096536

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد