Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:55:23 GMT

تیم امید انگار نفرین شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۰۷۲۵

تیم امید انگار نفرین شده است

سرمربی اسبق تیم امید ایران گفت: انگار تیم امید نفرین شده و همواره با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد مایلی کهن در مورد چالشی که بین تیم امید و تیم‌های باشگاهی برای در اختیار گرفتن بازیکنان به وجود آمده است، اظهار داشت: این چالش همیشه بوده و باشگاه‌ها همیشه خواهان بازیکنان خود هستند و تیم امید هم بازیکنان باشگاه‌ها را می‌خواهد در این میان نمی‌توان گفت حق با چه کسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را نیاز دارند و از سوی دیگر هم تیم امید به بازیکنان باشگاهی نیاز دارد و این چالش همیشگی فوتبال ما بوده و هست و به همین دلیل 44 سال است که ما به المپیک نرفته‌ایم. 

مایلی‌کهن با اشاره به وظایف تیم امید عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف تیم امید ایران ساخت و پرورش بازیکن برای تیم ملی بزرگسالان است و به این صورت می‌تواند به فوتبال کشور خدمت کند. این خط تولید بازیکن در تیم امید در مقاطع مختلف وجود داشته و دارد گاهی کمتر و گاهی بیشتر و بازیکنان زیادی از تیم امید به تیم بزرگسالان ما تزریق شده است.

سرمربی اسبق تیم امید ایران تصریح کرد: به همین دلیل می‌گویم اگر تیم امید به المپیک نرود نباید پرچم عزا دست‌مان بگیریم زیرا تیم امید خط تولید بازیکن برای تیم ملی بزرگسالان است. چهار سال پیش که من  در کنار خاکپور در تیم امید بودم چندین بازیکن به تیم ملی معرفی و تزریق شدند. از روزبه چشمی گرفته تا سردار آزمون و جهانبخش. این بازیکنان از تیم امید به تیم ملی بزرگسالان رسیدند.

وی در مورد اینکه به هر حال فوتبال‌دوستان ایرانی رؤیای حضور در المپیک را هم دارند، گفت: بله، اگر به المپیک برویم که خیلی ایده‌آل است اما در تمام مقاطعی که تیم امید به المپیک نرسیده توانسته به تیم ملی بزرگسالان ما کمک شایانی بکند و همین برای فوتبال ملی کفایت می‌کند.

مایلی‌کهن در مورد اینکه آیا تصور می‌کند استیلی بتواند تیم امید را به المپیک برساند، گفت:‌ کار مثل همیشه سخت است. به خصوص اینکه این تیم چالش‌های دیگری هم داشت؛ رفتن مجیدی و آمدن استیلی. به نظر من انگار تیم امید نفرین‌ شده است و همیشه به این کش و قوس‌ها برخورد می‌کند. خود من هم تجربه این مسئله را داشتم زمانی که من در تیم امید بودم باشگاه‌ها حتی بدون آنکه بازی داشته باشند به تیم امید بازیکن نمی‌دادند و دلایل خاص خودشان را داشتند.

وی در مورد اینکه آیا آه کسی پشت تیم امید است، گفت: آه کسی جز عملکرد خودمان پشت‌سر تیم امید نیست که نمی‌توانیم موفق شویم.

سرمربی اسبق تیم امید ایران در مورد اینکه ظاهراً فیفا هم به مسابقات مقدماتی المپیک بهایی نمی‌دهد، گفت: آن را دیگر من نمی‌دانم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین تیم ملی امید تیم امید نفرین مایلی کهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • ویدئویی پربازدید از اجرای ترانه «تو محشری» امید در صداتو
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • ۳ مورد از شگفت انگیزترین اکتشافات مصر باستان؛ از شهر طلایی تا مقبره نفرین‌ شده (+عکس)
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما