Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@18:27:02 GMT

گرفتن مجوز ساخت شانسی است!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۱۴۷۵

گرفتن مجوز ساخت شانسی است!

کارگردان آثاری چون «ما خیلی باحالیم»، «شیش و بش»، «ثبت با سند برابر است» و... درمورد فاکتورهایی که شورای پروانه ساخت برای صدور مجوز مورد بررسی قرار می‌دهد، صحبت کرد.

بهمن گودرزی، کارگردان سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به فاکتورهایی که اعضای شورای پروانه ساخت برای صدور مجوز مورد بررسی قرار می‌دهند گفت: زمانی که نویسنده یا تهیه‌کننده فیلمنامه را به شورای پروانه ساخت می دهند یکی از اعضای 7_8 نفره آن را می خواند و طبق سلیقه شخصی خود نظر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است از فیلمنامه خوشش بیاد و مجوز دهد یا اینکه خوشش نیاید و آن را رد کند.

کارگردان فیلم «شیش و بش» ادامه داد: البته کیفیت فیلمنامه، رعایت خطوط قرمز جامعه، مسائل شرعی و اخلاقی مدنظر اعضا قرار دارد اما به طور کلی صدور پروانه ساخت برای فیلم موضوعی شانسی است و درمورد آن چیز مکتوب و مدونی وجود ندارد.

گودرزی درمورد اکران فیلم‌هایی با طنز مبتذل در سینما تصریح کرد: گاهی اوقات تهیه کننده مجوز فیلمنامه‌ای را می‌گیرد اما در نهایت یک فیلمنامه دیگر را می سازد. دلیل اینکه الان فیلم هایی روی پرده می بینیم که به راحتی خطوط قرمز را زیر پا گذاشتند و هر شوخیمی کنند، همین است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینما کارگردان بهمن گودرزی اکران فیلم شورای پروانه نمایش پروانه ساخت شیش و بش ثبت با سند برابر است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم‌نامه‌های: «خدای جنگ» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، کارگردانی حسین دارابی و نویسندگی احسان ثقفی یزدی، «کینه» به تهیه‌کنندگی سعید خانی نامقی و کارگردانی سیدحسام فرهمندجو و نویسندگی سیدحسام فرهمندجو و محمدعلی حسینی، «به هرحال رها» به تهیه‌کنندگی محمد احمدی، کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و نویسندگی سیدمهدی نریمانی زمان آبادی، بهرنگ دزفولی‌زاده و علیرضا تقابن و «کاغذ شطرنجی» به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی و کارگردانی سیدعماد حسینی و نویسندگی بهروز افخمی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم
  • درخواست مجوز برای این صنف بیشترین تقاضا را دارد | ۲۵ اردیبهشت ؛ پایان مجوزهای کاغذی
  • درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، سدی در برابر انحصار
  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • حذف پروانه کسب های کاغذی از ۵۰۰ هزارتا عبور کرد
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم