Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، این دختر 14 ساله که از معلولیت ذهنی رنج می‌برد با خانواده‌اش در ورامین زندگی می‌کرد. دو کارگر افغانستانی که پسر دایی و پسر عمه بودند نیز در کارگاهی همان حوالی کار می‌کردند که یکی از آنها به‌نام «رضا» با دختر نوجوان ارتباط برقرار کرده بود. براساس اعترافات متهمان و اظهارات شاکی روز حادثه او با شاکی تماس گرفته و از او می‌خواهد جلوی در بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وقتی دخترک از خانه بیرون می‌رود او را به کارگاه برده و سپس دست و پای او را بسته و پسر دایی اش، دخترک را مورد تجاوز قرارداده است. متهمان همان شب با شکایت خانواده دختر نوجوان دستگیر شده و پرونده آنها پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک فرستاده شد. در این مرحله قضات «رضا» را از اتهام تجاوز تبرئه کردند. اما پسر دایی او با توجه به اظهارات دختر نوجوان و پسر عمه‌اش صبح دیروز برای محاکمه در برابر قضات ایستاد.

در ابتدای جلسه دختر نوجوان که با خانواده‌اش به دادگاه آمده بود خواستار مجازات متهم شد و سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «من تجاوز را قبول ندارم. این دختر دوست «رضا» بود و او این بلا را سرش آورد.»

در پایان این جلسه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آزار و اذیت تجاوز دختر معلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط

جواد سپاهی  اظهارکرد: امیدوارم با تعیین فرصت یک ماهه جهت متناسب سازی محیط در سطح شهرستان برای خدمات دهی مطلوب به معلولان و جانبازان چابهار شاهد حل مشکلات بعد از گذشت سالها انتظار باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار نفر معلول در چابهار وجود دارد و کمتر از پنج درصد محیط ادارات برای تردد معلولان مناسب سازی شده‌اند افزود: تمامی ادارات و سازمان‌های این هرستان موظف هستند تا یک ماه آینده برای متناسب سازی محیط ویژه برای خدمات دهی مطلوب به معلولان وجانبازان در سطح ادارات اقدام کنند.

فرماندار چابهار ادامه داد: ادارات آموزش پرورش، فرهنگ و ارشاد، فنی وحرفه ای و بهزیستی می‌توانند با برگزاری کلاس‌های آموزشی و برگزاری همایش‌ها و دستاوردهای خود در فعال کردن و کشف استعدادهای معلولان قدم مثبتی بردارند.

وی بیان کرد: کارشناسان اداره بهزیستی جهت بررسی مکان‌ها سطح شهر با بازدیدهای مکرر می‌توانند در استانداردسازی محیط براساس نیاز هر منطقه اقدام کنند.

سپاهی ضمن قدردانی از شهرداری چابهار در اجرای پیاده‌روسازی و جدول گذاری برای رفاه حال معلولان گفت: با توجه به این اقدامات موثر، امیدواریم روند متناسب سازی طبق نظارت ادارات مرتبط انجام، تا معلولان با سهولت بیشتر رفت وآمد کنند.

وی ادامه داد: محل پارک خودروهای معلولان در شهر چابهار مشخص شده و نظارت مکرر ارگان های مرتبط مورد انتظار است.

فرماندار چابهار تصریح کرد: متناسب سازی محل‌های تفریح از جمله ساحل و پارک‌ها و در سایر محل های مشخص شده متناسب سازی محیط برای معلولان برنامه ریزی و اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان