Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید علی اوسط بیک‌محمد‌زاده در وصیت‌نامه خود آورده است: ای عزیزان! مبادا به امام و خانواده‌های شهدا ا پشت کنید بلکه باید جنگید تا رفع فتنه در جهان.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

تبرک لحظاتمان با شهید علی اوسط بیک‌محمد‌زاده:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر منجی بشریت، آقاامام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی و سلام و درود بر تمام خانواده شهدا، مجروحین اسلام. درود بر تمام رزمندگان اسلام و رزمندگان جان بر کف.

برادرانم علی‌گونه و حسین‌وار با امام امت و امام زمان بیعت کنید. جای پای شهدا را خالی نگذارید انشاءالله.

ای امت بیدار و همیشه در صحنه و قهرمان پشت جبهه‌ها، خداوند منان به شما عزیزان اجر عنایت کند. خداوند پشت و پناهتان باد که با کمک‌های نقدی ما رزمندگان را خجالت می‌دهید و پشتیبان امام و انقلاب بوده‌اید؛ خداوند به شما توفیق بدهد.

عزیزان این جنگ، جنگی است ناخواسته که به ما تحمیل شده و آغازگر هم ما نیستیم، ما طالب صلح در جهان بودیم و هستیم ولی با نابودی صدام و صدامیان. این دشمنان با این همه تجهیزات که در بردارند باز از ما می‌ترسند و دم از صلح می‌زنند، این‌ها جنگ‌طلب هستند نه صلح‌طلب اگر آنها صلح می‌خواهند ما صلح می‌کنیم اما صلحی که نابودی صدام و حامیانش باشد که این یک صلح شرافتمندانه است.

ای مردم! گوش به این منافقین کوردل ندهید، آنها هدف و مقصودی جز پول و مقام‌پرستی ندارند ما هم با این‌جور چیزها مخالفیم اگر آنها دم از صلح زدند شما کناره‌گیری کنید و بگویید تا ما انتقام خون شهیدانمان را نگیریم صلحی در کار نیست و نباید هم باشد مگر با از بین رفتن صدام و حامیانش و ان‌شا‌ءالله به همین زودی پیروزی اتفاق خواهد افتاد. به امید آن روزی که مردم مسلمان عراق از بند صدام خلاص شوند و به ایران دست برادری دهند.

ای عزیزان! باید جنگید تا رفع فتنه در جهان و ای امت مسلمان و شریف نکند خدای ناکرده به امام و خانواده‌های شهدا پشت کنید و به حرف امام گوش ندهید، حرف او حرف قرآن و خداست در آخر از شما مردم می‌خواهم جبهه‌ها و امام و خانواده شهدا و مجروحان و معلولان و اسرا را فراموش نکنید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدا امام خمینی همدان منافقین کوردل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره هرات هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش