Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@05:14:25 GMT

دشمن در صدد زیر سئوال بردن عملکرد شورای نگهبان است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۱۸۵۸

دشمن در صدد زیر سئوال بردن عملکرد شورای نگهبان است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان گفت: دشمن در صدد است که عملکرد خوب شورای نگهبان را زیر سئوال ببرد و همیشه هجمه‌هایی علیه این شورا توسط دشمنان و معاندین نظام داشته‌ایم.

به گزارش ایکنا از کرمان، غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان دیروز عصر دوشنبه، 25 آذرماه در همایش هیأت‌های نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان گفت: در آستانه برگزاری انتخابات هستیم و از تلاش‌های شورای نگهبان در انتخابات گذشته و انتخابات این دوره مجلس تقدیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید دید که چرا هیأت‌های اجرایی و نظارت کار خود را انجام می‌دهند اما وقتی فرد به مجلس می‌رود از مسیر منحرف شده و رسالت خود را به‌خوبی انجام نمی‌دهد و انواع و اقسام مشکلات فردی و اجتماعی و طایفه‌ای برای خود و کشور ایجاد می‌کند.
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با عنوان اینکه یک نماینده باید ویژگی‌های ملاک جمهوری اسلامی را داشته باشد بیان کرد: یک نماینده در کنار همه بایدها، یکسری نبایدهای قابل رویت و غیرقابل رویت را هم باید داشته باشد.
وی با بیان اینکه در استان کرمان بیش از 350 داوطلب ثبت‌نام کردند که بیشتر آنها به توصیه گروه و احزاب است و از خودشان هیچ تصمیمی ندارند، افزود: این مسئله مغایر قانون است.
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به اینکه بعضی‌ها از فردی برای حضور در مجلس حمایت می‌کنند تا در زمان نمایندگی مجلس در انتصابات دولتی آنها را به‌کارگیری کنند اظهارکرد: افرادی که حزبی به مجلس می‌روند در دوران نمایندگی باید تمام قد از برنامه‌های حزبی خود، چه خوب و چه بد حمایت کنند و در مجلس به این طرح‌ها رای بدهند.
وی با بیان اینکه فساد اخلاقی و فکری بسیار مورد اهمیت است و این افراد شرایط لازم برای حضور در مجلس را ندارد گفت: نماینده نباید دنبال رفع مشکلات مادی خودش باشد و از این دست موارد از بعضی نمایندگان به وفور دیده شده است.
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به اینکه کار هیأت نظارت بر انتخابات بسیار سخت است افزود: از سر دلسوزی می‌گویم که مراقبت کنید تا امانت مجلس به افراد لایق برسد.
وی با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات و نظارت بر آن خدا را در نظر بگیرید و به مصلحت حزب و گروه و سفارش شده فلان شخص توجه نکنید گفت: امام(ره) فرمود نمایندگانی نیاز داریم که شهید مدرس شوند.
ابوحمزه با بیان اینکه چند نماینده داریم که مانند شهید مدرس در مقابل استکبار و در حمایت از ولایت موضع داشتند؟ افزود: وابستگی جناحی در نظارت‌ها آسیب بزرگی بوده و به امر انتخابات آسیب می‌رساند.
وی با عنوان اینکه ده نفری که از کرمان به مجلس می‌روند گفت: همه افرادی که در مجلس رفتن آنها دخیل بوده در پیشگاه خداوند مسئول هستند پس کار خود را برای رضای خدا خالص کنید.
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به اینکه شورای نگهبان یک رکن مهم از ارکان جمهوری اسلامی است و جایگاه عظیمی دارد تأکید کرد: دشمن در صدد است که عملکرد خوب این شورا را زیر سئوال ببرد و همیشه هجمه‌هایی علیه این شورا توسط دشمنان و معاندین نظام داشته‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد ابوحمزه انتخابات سپاه ثارالله شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟