Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:41:39 GMT

گردنه های استان قزوین برفی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۱۹۸۹

گردنه های استان قزوین برفی است

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با تغییرات جوی ایجاد شده در استان هم اکنون شاهد بارش برف و باران در مناطق مختلف استان هستیم.  

وی افزود: درمحورهای قزوین به همدان در گردنه آوج، در محو قزوین به رشت در گردنه کوهین، همچنین در مسیر قزوین به الموت در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد، در جاده بوئین زهرا به ساوه 
در گردنه هجیب، شاهد بارش برف و در سایر محورها نیز شاهد بارش باران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حق لطفی تصریح کرد: در محورهای یاد شده شاهد کاهش دید افقی رانندگان هستیم که از رانندگان درخواست می شود با رعایت سرعت مطمئنه و پایبندی به نکات ایمنی از بروز حوادث خطرناک جاده ای جلوگیری کنند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: تمام اکیپ های راهداری استان در حال آماده باش هستند و در گردنه های برفگیر عملیات راهداری شامل برف روبی و نمک پاشی در حال انجام است.  

وی گفت: با اقدامات انجام شده تردد در جاده های استان قزوین برقرار است.

حق لطفی یادآور شد: شهروندان و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان می توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راههای استان و کشور را دریافت کنند و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 4799862

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس قزوین مجلس شورای اسلامی بارش برف یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها بیرجند هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری افزود: در سال گذشته سه میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان‌های استان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابه جا شده، دو میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از نه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 6090595

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است