Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمد رزم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حادثه ۱۷ بهمن ۹۷ که در اثر انفجار پمپ بنزین دره‌گرم ۲ مأمور نیروی انتظامی کشته شد، سر نخ‌های خوبی به‌دست آمد و از طریق اسلحه‌ای که از آن شلیک شده بود ۲ نفری که مسبب این موضوع بودند را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افرادی که مسلح بودند قصد داشتند عملیات بزرگتری را انجام دهند که تبعات روانی گسترده‌ای در سطح استان داشته باشد که جزئیات آن بعداً تشریح می‌شود.

رئیس دادگستری لرستان عنوان کرد: این ۲ نفر انگیزه خاصی نداشتند فقط اخراجی دستگاه‌های نظامی بودند و در اعترافات خود هدفشان را ایجاد ناامنی در استان اعلام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این دو نفر با قرار بازداشت موقت در زندان هستند و بازپرس تحقیقات مفصلی در رابطه با آن‌ها داشته و ۲ کیفرخواست برای آن‌ها صادر شده: نخست ارتکاب ۲ فقره قتل عمد و دوم تخریب، آتش‌سوزی و انفجار پمپ بنزین و تانکر نفت است که در هر دو مورد شاکی خصوصی دارند.

رزم خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این به‌دلیل اسلحه کشیدن به روی مردم و نیرو‌های خدوم نیروی انتظامی و انجام عملیات رعب‌آور و ناامنی، جرم دیگری تحت عنوان جرم محاربه به جرایم آن‌ها اضافه شده که به اتهام محاربه در دادگاه انقلاب مرکز استان رسیدگی می‌شود و سایر اتهامات در دادگاه کیفری یک به‌صورت علنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنزین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد

بهروز مرادپور اظهار کرد: با ثبت میزان بارندگی روزهای اخیر، میانگین بارش استان در سال زراعی جاری به ۴۹۷.۳ میلی متر می رسد.

وی افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۷۴.۸، بروجرد ۲۷.۳، کوهدشت ۸۶.۵، الیگودرز ۳۶.۱، پلدختر ۷۴، دورود ۳۸، الشتر ۵۹.۷ و نورآباد ۴۹.۷ میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: همچنین میزان بارندگی در ازنا ۳۷.۶، ایمان آباد ۵۸، سپیددشت ۶۷.۷، ریمله ۸۶.۱ و شول آباد ۷۲.۳ و سراب دوره ۷۳.۸ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی ، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه وارد کشور می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند