Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:18:29 GMT

کتابخانه عمومی شهر ترکالکی گتوند بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۲۳۵۸

کتابخانه عمومی شهر ترکالکی گتوند بازگشایی شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص تعطیلی این کتابخانه گفت: کتابدار این کتابخانه بیش از یکسال پیش به شهرستان دیگر منتقل شد و پس از آن برای ادامه فعالیت به صورت موقت از دیگر نیروهای کتابدار شهرستان استفاده می‌شد.

ابوذر اکبری‌نیا با با بیان اینکه این کتابخانه درنهایت تعطیل شد، افزود: این فضای فرهنگی با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرماندار گتوند، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان و شورای اسلامی شهر ترکالکی بازگشایی شد و در خدمت شهروندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند، با موافقت مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، یکی از کتابداران کتابخانه شهید علیجان امامی شهر گتوند در کتابخانه معراج ترکالکی بکار گرفته شد و به صورت چرخشی یک هفته صبح و یک هفته عصر، کتابخانه دایر است تا شهروندان این شهر بتوانند از آن استفاده کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند افزود: امید است مشکل کمبود نیروی انسانی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بویژه در شهرهای سماله، گتوند و ترکالکی با همکاری مسوولان مربوطه رفع شود.

گتوند از شهرستان‌های فرهنگی خوزستان است که ۱۰ باب کتابخانه عمومی شامل پنج باب شهری، چهار باب روستایی و یک باب مشارکتی دارد.

برچسب‌ها گتوند فرهنگی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند فرهنگی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتابخوانی گتوند فرهنگی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح وارگه دانایی امسال ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی مناطق عشایری برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان به مدت یک ماه (از اردیبهشت‌ تا خرداد) فرصت دارند با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین شوند.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

فرهادی ادامه داد: پس از ارزیابی دانش آموزان در خردادماه، برگزیدگان این طرح تجلیل خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری