Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حمزه عزیزی دوشنبه شب در مراسم پنجمین یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان هرمزگان افزود: ازاین تعداد سه نفر از استان هرمزگان بوده که دونفرآنان بنام های سیدعبدالحسین موسوی پور و ابراهیم تنیده در جبهه جنگ و حسین علیاس در مکه به شهادت رسید.

  وی ادامه داد: گرامیداشت یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز یاد این شهدا همزمان برگزاری کنگره یک هزارو ۵۰۰شهید استان هرمزگان مصادف شده لذا ما وظیفه داریم ازاین شهدا که بهترین چیز یعنی همان جان عزیزشان را برای دفاع ازاین کشور داده اند از مقام ولایشان یاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرکل شهید وایثارگران دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد:دانشجو معلمان برعلاوه برتحصیل و فراگیری علم و همچنین تلاش برای اعتلای فرهنگ این مرز وبوم در جبهه های جنگ حاضر شده و افتخار آفرین برای کشور شدندکه امسال هم یادواره یک هزار شهید معلم برگزار می شود.

عزیزی اظهارداشت: این دانشگاه سابقه بیش از ۱۰۰ سال دارد ، از سال ۹۱ از تربیت معلم به دانشگاه فرهنگیان تغییر نام یافت و مشغول تربیت دانشجو معلمان درسراسر کشور است.

رییس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان هم گفت: با هدف پاسداشت خون شهدا، حفظ ارزشهای دفاع مقدس و ترویج ویاد آوری فرهنگ ایثار وشهادت برای پنجمین سال متوالی یادواره سه شهید این دانشگاه امسال هم برگزار شد.

منوچهر ضیایی افزود: امروز همه مردم کشورمان مدیون شهداهستند و ضمن گرامیداشت یاد وخاطره این عزیزان باید به خانواده های این شهدا ادای احترام کرد که چنین فرزندانی را پرورش داده که با نثار خون خود کشور را از گزند توطئه های دشمنان مصون داشتند.

این مراسم با خاطره گویی، دکلمه، مداحی و سرودهای انقلاب با مشارکت مدیران، اساتید دانشگاه، دانشجو معلمان، خانواده شهدا در پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان تداوم یافت ویاد وخاطره شهدای این دانشگاه شامل حسین علیاس رییس اسبق دانشگاه ، سید عبدالحسین موسوی و ابراهیم تنیده دانشجومعلمان این دانشگاه گرامی داشته شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب دانشجو دفاع مقدس دوران دفاع مقدس معلم قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روز شهادت امام صادق (ع)میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود مهدوی‌فرد در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تولیت شهدای گمنام به عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: تا سال ۱۴۰۲ در مجموع پیکر ۳۲۲ شهید گمنام در ۱۴۵ یادمان در استان خاکسپاری و ۲۳۱ درخواست عمومی نیز جهت تدفین شهید گمنام دریافت شده است. کد خبر 748575

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی