Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@21:30:42 GMT

ایران از رقابت برای اسکار حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۲۴۱۳

آفتاب‌‌نیوز :

امسال هم دست سینمای ایران به اسکار بهترین فیلم بین‌المللی نخواهد رسید. فیلم‌های «انگل» از کره‌جنوبی، «بینوایان» از فرانسه، «پرنده نقاشی‌شده» از جمهوری چک، «حقیقت و عدالت» از استونی، «آن‌ها که باقی ماندند» از مجارستان، «هانی‌لند» از مقدونیه شمالی، «بدون مسیح» از لهستان، «Beanpole» از روسیه، «درد و افتخار» از اسپانیا و «آتلانتیک» از سنگال فیلم‌های حاضر در فهرست اعلام شده از سوی آکادمی علوم و هنرهای سینما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان این ۱۰ فیلم در نهایت روز ۱۳ ژانویه نامزدهای نهایی اسکار بهترین فیلم بین‌المللی انتخاب خواهند شد. سال گذشته هم ایران با فیلم «بدون تاریخ‌، بدون امضا» نتوانست به این فهرست راه پیدا کند.

در فهرست بهترین مستند بلند هم «جستجوی فریده» حضور ندارد. به این ترتیب پرونده این مستند خیلی زود بسته شد. «وکیل مدافع»، «کارخانه آمریکایی»، «آپولو»، «آپولو ۱۱»، «آکوارلا»، «بزرگ‌ترین مزرعه کوچک»، «غار»، «مرز دموکراسی»، «برای ساما»، «هک بزرگ»، «هانی‌لند»، «خانه را خراب کن»، «خدمتکار»، «میدنایت فامیلی» و «ملت تک‌فرزند» در فهرست مستندهای بلند حضور دارند که از میان آن‌ها نامزدهای نهایی انتخاب می‌شوند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسکار آکادمی بهترین فیلم جستجوی فریده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی واترپلو زیر ۱۸ سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان رده سنی به میزبانی کشور آرژانتین آماده می‌شود که «محمدمهدی جعفری» ورزشکار خوزستانی در این اردو حضور دارد.

اردوی یادشده زیر نظر «علی پیروزخواه» به عنوان سرمربی و «امیر محمد ماندنی» به عنوان مربی پیگیری می‌شود.

ملی‌پوشان جوان واترپلو ایران در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در فیلیپین علاوه بر کسب نشان نقره رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا نیز جواز حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال حهان آرژانتین را کسب کردند.

کد خبر 6095608

دیگر خبرها

  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا