Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- میکل آرتتا و آرسنال دو نامی هستند که این روزها بسیار در کنار یکدیگر شنیده می‌شوند.
به گزارش آریا، سران آرسنال با آرتتا گفتگو داشته اند. رسانه های انگلیس گزارش می دهند، بعد از گفتگوی نمایندگان آرسنال با آرتتا، حالا مذاکرات میان دو باشگاه در جریان است تا به راه‌حلی برای انتقال احتمالی آرتتا دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان باشگاه آرسنال بامداد دوشنبه منزل آرتتا را ترک کردند. بعد از حدود دو ساعت و نیم گفتگو میان دو طرف، نمایندگان آرسنال ساعت 1 و 20 دقیقه بامداد دوشنبه به وقت محلی، خانۀ آرتتا را ترک کرده و به نظر نتیجۀ مذاکرات مثبت بوده است.
آرتتا که بدل به گزینۀ نخست آرسنال برای جانشینی امری شده است فعلاً در منچسترسیتی دستیار پپ گواردیولا است و البته در تابستان 2018 نیز پیش از انتخاب امری، از اولویت های اصلی توپچی‌ها برای جانشینی ونگر بود. آرتتا 5 سال بین سالهای 2011 تا 2016 برای آرسنال توپ زد و سپس به عنوان دستیار به کادرفنی پپ گواردیولا در منچسترسیتی ملحق شد.
بسیاری از منابع انگلیسی، هم اکنون از میکل آرتتا به عنوان بخت نخست به دست گرفتن هدایت آرسنال یاد می‌کنند. اما روند کار کمی پیچیده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. بنابر گزارش BBC، هاس فاهمی (مذاکره کننده ارشد باشگاه آرسنال) و وینای ونکاتشام (مدیر اجرایی باشگاه) پس از شکست 3-0 آرسنال مقابل منچسترسیتی در هفته هفدهم لیگ برتر، در همان روز یکشنبه راهی خانه این مربی اسپانیایی در چشایر شدند و طی حدود دو ساعت مذاکرات فشرده‌‌ای با آرتتا داشتند. قرار است آرتتا با جاش کرونکه (پسر استن کرونکه-مالک باشگاه) دیدار کند. از آن سو اما، منچسترسیتی از همه چیز بی خبر بود و به همین خاطر انتشار تصویری از حضور مدیران آرسنال در خانه آرتتا، آن‌ها را شوکه کرد.
از سوی دیگر ESPN می‌گوید این که آرسنالی‌ها به طور رسمی یا غیر رسمی با منچسترسیتی که کارفرمای فعلی آرتتا است تماسی نگرفته‌اند، در منچستر چشم‌ها را درشت کرده است. با این حال اگر آرتتا خواهان جدایی باشد، سیتیزن‌ها سد راه او نمی‌شوند. اگر آرتتا تصمیم به پر کردن جای فردی لیونبرگ بگیرد، آنگاه آرسنال باید غرامتی قابل توجه که احتمالا هفت رقمی خواهد بود به منچسترسیتی بپردازد. شایان ذکر است آرسنال در 12 بازی اخیر خود فقط یک برد تجربه کرده است و با این حال فقط هفت امتیاز تا رده چهارم جدول فاصله دارد. با وجود بی تجربه بودن آرتتا به عنوان یک سرمربی، سران آرسنال باور دارند که او می‌تواند این تیم را به جایگاه دلخواهش برگرداند.
پوچتینو در فوریه امسال گفته بود که میکل آرتتا، ظرفیت تبدیل شدن به یکی از بهترین سرمربیان دنیای فوتبال را دارد. به نظر می‌رسد هافبک سابق توپچی‌ها که ما بین سال‌های 2011 تا 2016 در این توپ می‌زد، گزینه اصلی هدایت این تیم است. به گزارش میرر، یکی از روسای آرسنال صبح دوشنبه در حال بازگشت از خانه آرتتا در منچستر دیده شد و به نظر می‌رسد اگر همه چیز خوب پیش رود، دستیارِ پپ گواردیولا می‌تواند در بازی مقابل اورتون روی نیمکت توپچی‌ها بنشیند. پوچتینو که در پاری سن ژرمن با آرتتا هم بازی بوده، در اوایل سال جاری درباره احتمال سرمربی شدن آرتتا گفته بود: البته که همین طور است. او یک سرمربی بزرگ خواهد شد. او شخصیت بالایی دارد و از کیفیت لازم برای تبدیل شدن به یکی از بزرگان نیز برخوردار است.  
پوچتینو که 10 سال در تیم پایه‌های اتلتیکو مادرید حضور داشت، به همراه آرتتا در اوایل سال 2001 به پاری سن ژرمن پیوستند. پوچتینو از اتلتیکو و آرتتا به عنوان نوجوانی از بارسلونا به پاریس آمدند.
وقتی با او هم‌بازی بودم، خیلی جوان بود و 17 سال سن داشت و می‌توان گفت فوق‌العاده بود. نه تنها به خاطر استعداد، بلکه برای بلوغ بالایش در زمین این گونه بود. دانش‌اش درباره فوتبال آن هم در سنی که داشت، من را شگفت زده کرد. این ظرفیت را داشت که مانند یک مرد 30 ساله صحبت کند. برای من، هنگامی که تصمیمش را برای این کار بگیرد، یکی از بهترین سرمربی‌های جهان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آرتتا توپچی ها امری آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏