Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از دستگیری پنج باند توزیع مواد مخدر در این استان توسط سربازان گمنام امام زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احد الله احدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مأموران مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی برای نابودی باندهای توزیع مواد مخدر دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: توزیع مواد مخدر به‌منظور انحراف جوانان بوده و پلیس مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی برای شناسایی و انهدام این‌گونه با آن‌ها دریغ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به منهدم کردن باندهای توزیع مواد مخدر در استان گیلان گفت: با تلاش مأموران ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و سربازان گمنام امام زمان پنج باند توزیع مواد مخدر در استان گیلان در پنج عملیات اطلاعاتی دقیق و مجزا شناسایی و منهدم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اذعان به اینکه باندهای توزیع مواد مخدر از ماشین برای انتقال این مواد استفاده کردند، تصریح کرد: این افراد سعی داشتند با ابزارهایی به‌مانند ماشین ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را وارد استان کرده و بین جوانان پخش کنند که خوشبختانه موفق به انجام این کار نشده و به دست مأموران دستگیر شدند.

احدی با اشاره به نوع مواد مخدر کشف‌شده توسط نیروی انتظامی افزود: حشیش، شیشه و تریاک ازجمله مواد مخدرهایی بود که توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه افراد دستگیرشده به مقامات قضایی تحویل داده می‌شوند، تصریح کرد: در این عملیات ۱۵ نفر دستگیر و چهار ماشین ضبط شد که این افراد پس از طی مراحل قانونی به مقامات قضایی سپرده‌شده تا در مورد آنان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/84008

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر دستگیری سپاه پاسداران استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان