Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پیروز حناچی» امروز (سه‌شنبه) در نهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی تهران گفت: تهران شهری است که از پایتخت شدن آن بیش از ۲۲۰ سال می‌گذرد. مساحت ۲۲ منطقه شهرداری حدود ۷۰۰ کیلومتر مربع است که حدود هشت میلیون و ۶۰۰ نفر سکنه ثابت دارد.
وی ادامه داد: از نگاه مردم در شهریور ۹۶، آلودگی هوا و ترافیک دو موضوع اصلی شهر تهران بعد از مسائل اقتصادی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حناچی با اشاره به افزایش نرخ بنزین گفت: پیش از این در حوزه حمل و نقل عمومی با بحران مواجه بودیم و در تهران ۱۶ درصد بار حمل و نقل را مترو به دوش می‌کشید؛ اما با افزایش نرخ بنزین بیش از ۱۳ درصد به این بار اضافه شده که نارضایتی‌هایی بوجود آورده است.
شهردار تهران با بیان اینکه زیرساخت‌های کنونی مترو وضعیت خوبی دارد، افزود: زیرساخت‌ها فراهم است اما برای تامین واگن‌های مترو با مشکل مواجه هستیم و اکنون حدود دو هزار واگن مترو کم داریم تا بتوانیم خطوط تاسیس شده را به سر خط ۲.۵ دقیقه برسانیم.  
به گفته حناچی، دو سوم این واگن‌ها در داخل تولید شده، اما مشکلات منابع مالی و ارز باعث شده وقفه‌ای برای در اختیار قرار گرفتن واگن‌های تهران ایجاد شود.
وی تصریح کرد: در این مدت تلاش کردیم که منابع مترو را از طریق اوراق مشارکت و منابع دیگر تامین کنیم، اما شرایط اقتصادی کشور تاثیرش را بر حوزه حمل و نقل نشان داده است.
حناچی گفت: همیشه نگرانی درباره وضعیت آلودگی وجود دارد. برای کنترل ذرات معلق، علاوه بر کاهش آلاینده‌ها باید از تمرکز جلوگیری کنیم.
وی تصریح کرد: تاکنون مدیریت کلان شهر تهران به گونه‌ای بوده که به تمرکز دامن زده، چنانچه بیش از ۷۵ بودجه شهرداری تهران به طور مستقیم به ساخت‌وساز وابسته بوده است.  
شهردار تهران با بیان اینکه می‌خواهیم وابستگی شهرداری به منابع ساخت‌وساز را به ۵۰ درصد برسانیم، افزود: برای این منظور باید منابع جایگزین داشته باشیم و به همین دلیل لایحه منابع مالی پایدار برای شهرداری بعد از ۳۰ سال در حال نهایی شدن است.

برچسب‌ها پیروز حناچی شهرداری شهرداری تهران اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری شهرداری تهران اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه پیروز حناچی شهرداری شهرداری تهران اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو