Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان با بیان این مطلب که برنامه‌ریزی برای ایجاد یک کنسرسیوم صادراتی داخل کشوری بین استان‌ها از طریق شرکت بین المللی نمایشگاه های جنوب شرق در استان کرمان شکل بگیرد، تصریح کرد: این کار را نیز از طریق اتحادیه‌های صنفی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم از این طریق نیازهای استان را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مهدی حسینی‌نژاد" در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز در گفت‌و گو با ایسنا، با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشور گفت: در این شرایط ارتباطات ما با کشورهای دیگر به لحاظ داد و ستدها، بیمه‌ها، نقل و انتقال پول محدود شده و همین امر سبب شد در این موارد ذکر شده دچار چالش های جدی شویم اما ظرفیت‌های ناشناخته‌ای در استان‌های مختلف کشور داریم که از طریق این ظرفیت‌ها می‌توان بخش عمده‌ای از نیازها را تامین کرد.

وی معرفی توانمندی‌های استان کرمان به صنعت‌کاران، تاجران و سرمایه‌گذاران استان‌ آذربایجان شرقی را از اهداف این نمایشگاه برشمرد و عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا بتوانیم با شرکت هایی که تولید محصولاتی در آذربایجان شرقی داشته و ما در استان کرمان نیاز داریم، ارتباط برقرار و نیاز استان را از این منطقه تامین کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان با بیان این مطلب که برنامه‌ریزی برای ایجاد یک کنسرسیوم صادراتی داخل کشوری بین استان‌ها از طریق شرکت بین المللی نمایشگاه های جنوب شرق در استان کرمان شکل بگیرد، تصریح کرد: این کار را نیز از طریق اتحادیه‌های صنفی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم از این طریق نیازهای استان را تامین کنیم.

وی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با ایسنا با اشاره به افزایش قیمت بنزین در کشور و تاثیر انها بر قیمت سایر کالاها اظهار کرد: براساس تجارب گذشته عموما قیمت بنزین به صورت مستقیم روی بازار تاثیر می‌گذارد لذا به‌طور متوسط 10 تا 25 درصد افزایش قیمت کالاها را در استان کرمان پس از اصلاح قیمت بنزین داریم و به دنبال آن هستیم که از طریق کارگروه‌های ستاد تنظیم بازار، بازار را مدیریت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کنسرسیوم صادراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است