Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد کرمان، مریم کاظمی‌پور در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که به‌مناسبت هفته پژوهش در واحد کرمان برگزار شد، اظهار کرد: شکل‌گیری موفقیت‌های گسترده حوزه پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نشانه یکدلی و وحدت بین همه ارکان این دانشگاه در سطوح مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخلاف سایر دانشگاه‌ها که آموزش‌محور هستند، دانشگاه آزاد اسلامی به سوی فناورشدن و کارآفرینی برای دانشجویان پیش می‌رود.

رئیس شورای تخصصی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نقش استادان پرتلاش و دانشجویان مستعد دانشگاه آزاد اسلامی را در شکل‌گیری دانشگاهی کارآفرین حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: نیروی خلاقیت و ابتکار جوانان و دانشجویان باید به‌وسیله تجربه و دانش استادان به نتیجه مطلوب برسد و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر حامی تمام پژوهشگران خواهند بود.

کاظمی‌پور با اشاره به فوت ناگهانی مجید غلامحسین‌پور عنوان کرد: حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان یکی از باتجربه‌ترین و کلیدی‌ترین مهره‌های خود را از دست داد و بی‌شک جای خالی وی تا سال‌ها در این حوزه مشهود خواهد بود.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران مقام شانزدهم تولیدات علمی را در دنیا به خود اختصاص داده است که در بسیاری از رشته‌ها مانند هوافضا، نانو، زیست‌فناوری، سلول‌های بنیادی و فناوری هسته‌ای جایگاه بسیار مطلوبی را در منطقه داریم.

رئیس شورای تخصصی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: همه این پیشرفت‌ها و افتخارات به دست جوانان و استادان باتجربه محقق شده است و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کردیم که دانشجویان باید با قدردانی جایگزین مناسبی برای آنها باشند.

کاظمی‌پور خاطرنشان کرد: برای توسعه مراکز رشد، انتشار مجلات و گسترده‌شدن پژوهش‌ها نیازمند همت همه استادان و دانشجویان هستیم و بی‌شک در این مسیر هر خدمتی لازم است، انجام خواهیم داد.

وی تأکید کرد: در شرایط تحریمی کنونی از همه استادان می‌خواهیم در زمینه جذب و نخبه‌پروری از میان دانشجویان بیش از گذشته پیشگام باشند تا شاهد شکست دوباره دشمنان و به نتیجه‌رسیدن منویات مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

341 / 167 واحد کرمان واحد علوم و تحقیقات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد کرمان واحد علوم و تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود