Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی سابق تیم‌ملی کشتی گفت: پس از جام باشگاه‌های جهان به صورت قانونی مشکلم را با تیم اترک خراسان شمالی پیگیری خواهم کرد تا نتوانند کشتی را مانند فوتبال وارد بازی‌های کثیف کنند. تاریخ انتشار: 09:34 - 26 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۶۷۶

محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت تیم اترک خراسان شمالی قبل از جام باشگاه‌های جهان، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ سمتی در تیم اترک خراسان شمالی ندارم و این تیم با کادرفنی جدید در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای تیم اترک وقت گذاشتیم و با کشتی‌گیران این تیم کار کردیم و از مردم شهر بجنورد خاطرات خوبی برای ما به جا ماند اما متاسفانه بعضی افراد شیطنت کردند و از ما به عنوان جاده صاف‌کن استفاده کردند و طوری نقشه کشیدند که ما را دور بزنند. این کار از نظر اخلاقی درست نبود و اگر مستقیم به خودمان می‌گفتند بهتر بود و حتی به آنها برای موفقیت در جام باشگاه‌های جهان کمک می‌کردیم. با این حال به کشتی‌گیران گفتیم چیزی تغییر نکرده و حتما با این تیم قرارداد ببندند اما بسیاری از کشتی‌گیران بعد از رفتن ما حاضر به همکاری با این تیم نشدند.

طلایی تصریح کرد: بعد از جام باشگاه‌های جهان به صورت قانونی این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا بعضی از چسبیده‌های به ورزش نتوانند کشتی را هم مانند فوتبال وارد بازی‌ها کثیف کنند. امثال این افراد نباید وارد کشتی شوند و این رشته را هم مانند فوتبال آلوده کنند.

سرمربی سابق تیم‌ملی کشتی در ادامه صحبت‌هایش گفت: بعد از اینکه در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مقام نایب قهرمانی رسیدیم مسئولان تیم برای حضور در جام باشگاه‌های جهان جلسه‌ای با ما برگزار کردند و در خصوص سقف هزینه‌ها و قرارداد با کشتی‌گیران خارجی صحبت کردند. ما هم بعد از جلسه اقدام به یارگیری کردیم و حتی جبرئیل حسن‌اف را به تیم اضافه کردیم و با پتریاشویلی هم مذاکره کردیم اما متوجه شدیم که مدیران تیم بدون اینکه به ما بگویند در پشت‌پرده با برخی کشتی‌گیران مذاکره کرده‌اند و با نقشه‌ای که طراحی کرده بودند کادرفنی را تغییر داده‌اند در حالی‌که اصلا نیازی به این بازی‌ها نبود و اگر مستقیم به خودمان می‌گفتند از این تصمیم استقبال می‌کردیم.

وی در خصوص قراردادش با تیم اترک خراسان شمالی، اظهار داشت: ما با این تیم تا رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان قرارداد داشتیم و با توجه به اسناد و مدارکی که وجود دارد قطعا بعد از جام باشگاه‌های جهان این موضوع را از طریق فدراسیون کشتی  پیگیری خواهیم کرد. البته دلیل پیگیری من فقط دور کردن این افراد از ورزش کشتی است و بخاطر دینی که به این رشته ورزشی دارم اجازه نمی‌دهم که کشتی توسط چنین افرادی آلوده شود. بعد از جام نزد دبیر خواهم رفت و توقع دارم به عنوان رئیس فدراسیونی که خودش از قهرمانان بزرگ این رشته بوده است مانع از آلوده شدن کشتی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان تیم اترک شمالی نباید با ما این کار می‌کردند. این بازی‌های کثیف در کشتی بی‌سابقه است و نباید ادامه پیدا کند. شخصی که این بداخلاقی را انجام داد چند بار مقابل ما گفت کشتی را دوست ندارم اما همواره بخاطر شجاعی استاندار خراسان شمالی حرفی نمی‌زدیم. از شجاعی هم که خودش را از خانواده ورزش می‌داند توقع می‌رفت که جلوی این افراد را بگیرد.

بیشتر بخوانید: مشخص شدن برنامه رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی محمد طلایی اترک خراسان شمالی جبرئیل حسن اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم

ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه بیلد آلمان، ستاره لهستانی درباره ناکامی‌اش برای بردن توپ طلای فرانس فوتبال و بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان صحبت کرد.

لواندوفسکی جزو آن دسته از ستاره‌های صاحب‌نام دنیای فوتبال است که با وجود بردن همه جام‌های ممکن در رده باشگاهی و جوایز فردی مانند بهترین بازیکن یوفا و بازیکن فیفا، هنوز موفق به کسب توپ طلای فرانس فوتبال نشده است. البته تفاوتی که لواندوفسکی با دیگر مدعیان ناکام در کسب توپ طلا دارد این است که همه چیز برای رسیدن این جایزه به او در سال 2020 آماده بود (سالی که بایرن مونیخ همه جام‌های داخلی، قاره‌ای و بین‌المللی) را برد اما شیوع ویروس کرونا، مانع از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا شد و به این ترتیب دست او از این جایزه ارزشمند کوتاه ماند. 2020 اما تنها سالی نبود که لواندوفسکی لایق بردن توپ طلا شناخته شد، هرچند او ادعایی روی توپ‌های طلای آن سال‌ها ندارد.

لواندوفسکی به نشریه بیلد گفت: توپ طلای 2021؟ آن که متعلق به لیونل مسی است، اما من شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر اینکه قرار است یک جایزه گذشته‌نگر هم برای سال 2020 در نظر گرفته شود. سال 2020 برای من سالی خارق‌العاده بود، چرا که در بالاترین سطح از دوران بازیگری‌ام قرار داشتم و ما در بایرن مونیخ همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم. احساس می‌کنم که توپ طلای آن سال حق من است و اگر توپ طلای آن را چهار سال بعد هم دریافت کنم، احساس نخواهم کرد که به من توهین شده است. دریافت این جایزه افتخاری بزرگ است و من با کمال میل آن را می‌پذیرم.

لواندوفسکی: آنچلوتی مربی فوق‌العاده باتجربه‌ای است

 

ستاره لهستانی بارسلونا در ادامه نظر خود را درباره بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بیان کرد و دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را لایق این عنوان دانست. لواندوفسکی افزود: معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری سخت است، چون ما هنوز جام ملت‌ها را در پیش داریم و بازی‌های حساس مراحل پایانی لیگ قهرمانان هم مانده است. با این وجود اگر معیار آن چیزی باشد که از ابتدا فصل تا الان دیده‌ام، به نظر من کیلیان امباپه و جود بلینگام بهترین‌ بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز