Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیسیون های کمیته ملی المپیک در حالی برگزار می شود که داورزنی معاون سابق وزیر هم در این نشست حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین نشست هم اندیشی کمیسیون های ورزشی کمیته ملی المپیک با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس و اعضای هیات اجرایی از ساعت 8.30 در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

* محمدرضا داورزنی معاون سابق حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و رضا قراخانلو رئیس سابق آکادمی هم در این نشست حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهداد سلیمی نیز یکی دیگر از حاضرین در این نشست بود.

* در ابتدای نشست طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک گزارشی را از عملکرد کمیسیون ها ارائه کرد.

سجادی: سهمیه های بیشتری می گیریم

* نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گزارشی را در خصوص این بازیها ارائه کرد. سجادی در این باره گفت: بازیهای المپیک توکیو از سوم مرداد آغاز می شود و 5 رشته جدید به برنامه بازیها اضافه شده است. 11 هزار و 90 ورزشکار در این بازیها حضور دارند. 1058 مدال در این مسابقات توزیع خواهد شد.

* سجادی در صحبت های خود اعلام کرد ثبت نام اولیه از رشته های شرکت کننده صورت گرفته و ثبت نام دوم در خصوص اعلام اسامی در حال پیگیری است.

* به گفته سرپرست کاروان، چهارمین کارگاه ویژه بازیهای المپیک با حضور مربیان و سرپرستان هفته آینده برگزار می شود. قرار است از سال بعد 3 کارگاه هم برای ورزشکاران اعزامی انجام شود.

* سجادی با اشاره به 29 سهمیه المپیک گفت: با توجه به فرصت باقی مانده سهمیه ها بیشتر خواهد شد.

صالحی امیری: بحران به خاطر استفاده از مدیران کوچک است

* صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این نشست گفت: گوشه نشینی مدیران و نخبه ها کار درستی نیست. مدیران بزرگ به دنبال انسان های بزرگ هستند و اگر در کشور با بحران مدیریت روبه رو هستیم، به خاطر استفاده از مدیران کوچک است.

وی افزود: روسای فدراسیون ها کارگزاران ورزش هستند و باید از آنها هم تقدیر شود. اعضای هیات اجرایی هم دلسوز و سختکوش به ما کمک می کنند که باید از آنها هم تشکر شود. قهرمانان هم در جمع حضور دارند و ترکیبی از دو نسل را می بینیم.

* رئیس کمیته ملی المپیک همچنین به انتخاب مهدی علی نژاد به عنوان معاونت جدید ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: به علی نژاد هم تبریک می گویم باور دارم با انگیزه حداکثری که دارد می تواند من منشا تحول در معاونت حرفه ای شود.

* صالحی امیری در ادامه به معنویات در حوزه ورزش نیز اشاره کرد و گفت: ورزش قهرمانی فقط سکه و سکو نیست باید به موضوعات معنوی و فرهنگی هم توجه شود. بهداد سلیمی کام ملت را با مدال هایش شیرین کرد اما زمانی ماندگار است که از او نام نیک بماند.

* وی افزود: ما نیازمند الگوی توسعه برای ورزش قهرمانی هستیم. کمیسیون اخلاق ما به نتیجه نشست و از منشور آن رونمایی شد. احکام توسط وزیر صادر شده و در آینده نزدیک مستقر می شود. این کمیته از وزارت ورزش و کمیته المپیک و پارالمپیک مستقل است تا بدون دخالت در مسیر تحقق منشور گام بردارد. این کمیته به پاکسازی ورزش قهرمانی و نکات آلوده ای که از آن می نالیم، کمک می کند.

* وی با اشاره به مشکل رژیم صهیونیستی گفت: ما با ظریف، شمخانی و مقامات مسئول و امنیتی جلسه داشتیم. کمیسیونی تشکیل شد که از طرف ما سجادی نماینده است تا در خصوص برون رفت از چالش رژیم صهیونیستی صحبت شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک المپیک داورزنی صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خبرداد.

به گزارش ایسنا، صمیم مرادی روزبهانی با اشاره به آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهارکرد: مطابق با مصوبات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مسئولیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سپرده شده است.

وی افزود: بر این اساس، ارزیابی ایمنی محیطی و انعکاس ناایمنی‌ها، جانمایی محل‌های نصب علائم و تابلوهای خروج اضطراری، شناسایی فضاهای تخلیه امن اضطراری و تدقیق مسیرهای ویژه امدادی، جانمایی و تعیین محل‌های استقرار نفرات، تجهیزات و ماشین‌آلات عملیاتی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، از اهم اقدامات ستاد ویژه مدیریت بحران سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیش از آغاز این رویداد است.

روزبهانی گفت: ستاد ویژه مدیریت بحران سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۷ عضو از سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله نمایندگانی از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران؛ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران؛ سازمان اورژانس استان تهران؛ نیروی انتظامی تهران بزرگ؛ پلیس راهنمایی و رانندگی؛ مرکز بهداشت شمال تهران (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)؛ مرکز بهداشت جنوب تهران (دانشگاه علوم پزشکی تهران)؛ جمعیت هلال‌احمر استان تهران؛ ستاد اجرایی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب شامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان امور اجرایی، رفاهی و حراست؛ مجموعه مصلی امام خمینی (ره)؛ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ شرکت آب و فاضلاب استان تهران؛ معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران؛ مدیریت بحران شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه؛ ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۷ و ستادهای مدیریت بحران مناطق معین ۳، ۶ و ۱۲ تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از این رو،  بازدید میدانی از محل برگزاری نمایشگاه برگزار و نخستین جلسه کمیته ایمنی و سلامت به منظور هماهنگی و تشریک مساعی بین اعضا در محل مصلی تهران برگزار و ضمن بررسی موقعیت و شرایط میدانی با همکاری کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه، نسبت به بررسی پیش‌نویس دستورالعمل کمیته ایمنی و سلامت، جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات اعضای کمیته و بررسی نحوه استقرار نیروهای امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان، تشکیل شد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تهیه و ارائه نقشه کدگذاری‌شده از محل برگزاری، نظارت بر فرآیند استقرار غرفه‌ها و آماده‌سازی فضاهای نمایشگاهی، ارائه آموزش‌های ایمنی، اطفاء حریق، تخلیه اضطراری و کمک‌های اولیه به مسئولان برگزاری و غرفه‌داران، تعیین محل تشکیل ستاد مدیریت بحران ویژه نمایشگاه، توزیع بیسیم واحد امدادی در زمان برگزاری نمایشگاه، رعایت موارد ایمنی در سیم‌کشی برق غرفه‌ها، الزام غرفه‌داران برای تأمین و استقرار کپسول‌های اطفاء حریق در غرفه‌ها، برگزاری یک تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمالی و تخلیه اضطراری قبل از برگزاری نمایشگاه و تشکیل یک گروه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و ... از جمله برخی از مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در نخستین جلسه کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بشمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!