Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورایاری منطقه 6 تهران گفت: شورایاری‌ها به بلوغ رسیده‌اند و دیگر به دنبال آسفالت نیستیم.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام حسین ایمانی دبیر شورایاری منطقه 6 تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در مورد طرح توسعه دانشگاه تهران اظهار داشت: بیش از 15 مدرسه و مرکز آموزشی اطراف دانشگاه است و فرهنگسرای هنر و تعداد زیادی سینما در حاشیه این دانشگاه وجود دارد همچنین تعداد مراکز تجاری و پاساژها اندک نیست و باید به طرح توسعه دانشگاه تهران توجه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه برخی در مورد طرح توسعه دانشگاه سنگ‌اندازی می‌کنند و می‌خواهند آن را به زمین بزنند گفت: زمین‌ها در این منطقه فریز شده و قبلاً 13 هزار نفر جمعیت حوالی دانشگاه تهران بود که اکنون به 10 هزار نفر رسیده و اگر طرح‌ها محقق نشود کمتر هم خواهد شد.

دبیر شورایاری منطقه 6 تهران در ادامه گفت: خیابان قدس، نادری و فلسطین در منطقه 6 درختان چنار تنومندی دارند و من هر روز آنها را بررسی و اگر متوجه شوم آسیبی به آن وارد شده قطعاً به شهرداری تهران اعلام می‌کنم البته این درختان به دلیل آب فراوان که از سازمان آب می‌آید دچار مشکل نیستند ولی باید توجه داشت که مشکل شورایاری‌ها دیگر این موضوعات نیست.

حجت‌الاسلام ایمانی تصریح کرد: تصریح کرد: شورایاری‌ها امروز به بلوغ رسیده‌اند و دیگر به دنبال آسفالت یا جدول در خیابان نیستیم، مشکلات منطقه‌ای و ملی را در نظر داریم و چالش آسفالت مربوط به 20 سال قبل است. 

وی بیان داشت: از مشکلاتی که در منطقه 6 به ویژه خیابان طالقانی وجود دارد اختصاص مسیر دوچرخه بدون انجام مطالعات بوده که به دلیل نبود پیوست اجتماعی طرح ترافیکی عجیب در این منطقه ایجاد شده و مردم برای داشتن پارکینگ کنار خیابان با معضلات بزرگی مواجهند. 

دبیر شورایاری منطقه 6 تهران خاطرنشان کرد: همچنین منطقه 6 برنامه‌های ملی و مذهبی فراوانی در آن اجرا می‌شود ولی بودجه آن کافی نیست و گاهی به مناطق دیگر بودجه بیشتری اختصاص می‌یابد در حالی که این موضوع نباید انجام گیرد. 

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران دانشگاه تهران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی امروز به مصاف استقلال می‌رود که در ۹ سال اخیر تنها یک بار موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهنو استقلال تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم ذوب‌آهن ۱۲ پیروزی و استقلال ۱۷ پیروزی بوده است، ضمن اینکه ۱۶ بازی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در این ۴۵ رویارویی دو تیم ۹۶ گل به ثمر رسیده که سهم استقلال ۵۳ گل و سهم ذوب‌آهن ۴۳ گل بوده است.

دو تیم ۲۲ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر در تهران و به میزبانی استقلال به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۱ دیدار با پیروزی استقلال و پنج دیدار با پیروزی ذوب‌آهنبه پایان رسیده است، ضمن اینکه شش دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در ۹ سال اخیر ذوب‌آهنیک بار آن هم در لیگ بیستم موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

گفتنی است بهترین پیروزی‌های دو تیم برابر یکدیگر با نتیجه سه بر صفر رقم خورده است که ذوب‌آهن یک بار و استقلال سه بار موفق به ثبت این نتیجه شده‌اند.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهنو استقلال

کد خبر 751041

دیگر خبرها

  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود