Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:03:18 GMT

طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد پرستاران بازنگری شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۳۵۶۴

طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد پرستاران بازنگری شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، طی مکاتبه ای با معاون توسعه مدیریت و  منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به منظور حداکثر استفاده بهینه از منابع و ارتقای سطح رضایتمندی شاغلان بیمارستان ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی تابعه خواستار بازنگری در طرح قاصدک شد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مصالح دانشگاه و ضوابط و مقررات، خواستار تشکیل کیمته های کارشناسی و استفاده از نظرات و تجارب افراد صاحب نظر نسبت به بررسی روش های جایگزین شیوه کنونی پرداخت، یعنی طرح قاصدک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح کنونی پرداخت کارکنان غیر پزشک دانشگاه طرحی مبتنی بر عملکرد و موسوم به طرح قاصدک است.

کد خبر 4799988

منبع: مهر

کلیدواژه: پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وزارت بهداشت ویروس آنفلوانزا سرطان سازمان غذا و دارو هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تجهیزات پزشکی بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت نظام سلامت بیمه رادیوتراپی ریسک بیماری قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

به گزارش الجزیره، دانشجویی به نام «یاسمین» که تظاهرات را رهبری می‌کند، در خصوص مطالبات دانشجویان به این خبرگزاری گفت که آنان خواستار قطع رابطه با هر شرکتی هستند که به اسرائیل سلاح یا محصولات فناوری می‌فروشد.

به گفته او، معترضان همچنین خواستار لغو اتهامات علیه دانشجویان طرفدار فلسطین شده‌اند. وی تصریح کرد: «بسیاری از ما به دلیل اعتراض ساده با سرکوب، اتهامات و شنود از سوی دانشگاه‌هایمان مواجه هستیم».

امروز (پنجشنبه) یکی از مهم‌ترین مراکز تظاهرات، دانشگاه جورج واشنگتن در نزدیکی کاخ سفید است. گفته می‌شود صد‌ها معترض که برخی از آنان اساتید دانشگاه هستند، در پردیس مرکزی دانشگاه که حدود یک کیلومتری کاخ سفید واقع شده، تعداد زیادی چادر برپا کرده‌اند. 

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا