Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از تعزیرات حکومتی استان، محمدرضا عمرون افزود: به‌دنبال کشف و ضبط ۵۳۸ کارتن ظرف‌های شیشه‌ای و کریستال قاچاق با روکش طلا در محور مواصلاتی لردگان به بروجن از یک دستگاه تریلر، پرونده تشکیل و به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان بروجن ارجاع داده شد.

وی گفت: پس از رسیدگی و اجرای تشریفات قانونی و با توجه به ارائه نشدن اسناد مثبته گمرکی، قاچاق بودن کالای توقیفی ثابت و متهمان به پرداخت جرینه محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: متهمان علاوه جریمه نقدی در حق صندوق دولت و ضبط کالا به ممانعت از فعالیت شخص حقوقی، به مدت ۲ سال از فعالیت نیز محکوم شدند.

به گزارش ایرنا، محور بروجن به لردگان به عنوان یک محور ترانزیت چهارمحال وبختیاری و محور ارتباطی جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از ۴۰ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

هم اکنون در شهرستان‌های شهرکرد ،بروجن، فارسان، لردگان و اردل شعب تعزیرات حکومتی فعال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 تعزیرات چهارمحال و بختیاری قاچاق کشف و ضبط قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد