Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قربانی شهردار صالحیه بابیان مطلب فوق عملکرد مدیریت شهری در صالحیه را گویای تحولات قابل ملاحظه در شاخص رفاه اجتماعی دانست و اظهار کرد: میزان ﺗﻮﺳﻌﻪ ﯾﺎﻓﺘﮕﯽ در صالحیه غیرقابل قیاس با ادوار گذشته است که ارتقاء ﺷﺎﺧﺺﻫﺎی ﺧﺪﻣﺎت ﺷﻬﺮی شاهدی بر این مدعا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این مدیر شهری با اشاره به دستاوردهای ایجاد شده طی 6 سال گذشته اظهار کرد: رضایتمندی مردم از کیفیت خدمات ارائه شده و احداث بیش از صد و پنجاه متنوع شهری با بهره گیری از نظرات کارشناسان خبره سبب پیشرفت و توسعه  مدیریت شهری در صالحیه شده است به نحوی که نگاه ویژه مسئولان استانی به این شهر  برانگیخته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هوشمند سازی و الکترونیکی کردن فرآیندها

قربانی تغییرات شگرف در ساختار اداری ،انجام کارها بر محور استفاده از فناوری اطلاعات و اتوماسیون اداری را از اهم ﺗﺤﻮﻟات ﺷﮕﺮف درﺣﻮزه ﺣﺬف ﻛﺎﻏﺬ و اﺳﺘﻔﺎده از ﻓﺮاﻳﻨﺪ اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ دانست و اظهار کرد: در حوادث ناآرام اخیر  که منجر به ایجاد حریق و آتش سوزی در ساختمان مرکزی شهرداری صالحیه شد با توجه به نسخه گیری های پشتیبان از کلیه پرونده های موجود، هیچ گونه خلل در رویه بایگانی اسناد و محتوای پرونده ها ایجاد نشد که این می تواند نقطه ی عطفی در اداره این نهاد مردمی براساس اولویت های مدیریت پویا و  نوین باشد.

تحلیل مخاطرات و راهکارهای پدافند غیرعامل در شبکه راه های دسترسی

وی شاخص سازی پدافند غیرعامل از منظر زیرساختی در فضای شهری را از مهم ترین ویژگی های موثر در مواجه با مسائل بحران شهری  دانست و تصریح کرد: پدافند غیرعامل با مفهوم دفاع در برابر تهاجم، بدون استفاده از سلاح و درگیری مستقیم ارتباط  تنگاتنگی دارد  و می بایست در طراحی شهری برای کاهش آسیب پذیری شهری نیز تدابیری اتخاذ شود که در این راستا ایجاد پانزده کیلومتر شبکه و مسیر دسترسی جدیدالتاسیس در سالهای اخیر اقدامی مهم در جهت کاهش خسارات و هزینه های متنابه طی ناآرامی های اخیر در صالحیه به شمار آمد.

 احداث "اولین ها"

شهردار صالحیه در خصوص احداث پروژه های متعدد در اقصی نقاط شهر گفت:  هنرمدیریت کشف حوزه های جدید است و داشتن خلاقیت و نوآوری در کار می تواند راه گشای بسیاری مشکلات و معضلات شهری باشد. بر همین اساس طی نیاز سنجی های صورت گرفته در احداث پروژه های گوناگون که درنزد اهالی رسانه موسوم به  اولین ها می باشد مانند: احداث دو ساختمان آتش نشانی در دو نقطه مجزا از سطح شهر، تعریض جاده امامزاده باقر، احداث شهربازی و کتابخانه چندمنظوره با عنوان خانه فرهنگ و هنر صلح ، سرپوشیده نمودن کانال سیاب و تبدیل آن به پارک خطی نهج البلاغه که چالش بزرگ زیست محیطی را به یک فرصت خدمتگزاری مبدل کرده است، ایجاد کمربندی و اجرای پل وحدت جهت اتصال صالحیه به واوان و خروج از بن بست شهری و دهها پروژه همزمان دیگر همگی بر ان نکته موید است که صالحیه امروز از لحاظ ارتقاء جایگاهشهری در زمره ی اولین ها می باشد .

احداث استخر و سینما

وی در خاتمه اضافه کرد: برای پرنمودن اوقات فراغت جوانان و دیگر اقشار مختلف دو پروژه همزمانِ ساخت استخرو سینما را در دستور کار خود قرار دهیم که بخش مهم از کار با پیشرفت قابل ملاحظه ای انجام شده است که امیدواریم با تعامل، مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی این مهم را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی رسانه رفاه اجتماعی سرمایه گذاری بخش خصوصی شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کوثر گچساران پر شد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، آرش مصلح مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بارندگی‌های اخیر حجم ذخیره سد چمشیر ۲۰ میلیون متر مکعب و سد شاه قاسم نیز یک میلیون متر مکعب افزایش داشته و هم اکنون میزان ذخیره سد چمشیر به بیش از ۷۳۰ میلیون متر مکعب و سد شاه قاسم به ۹ میلیون متر مکعب رسیده است.

وی عنوان کرد: سد کوثر نیز ۱۴ فرودین ماه امسال سرریز آن شروع شد که با توجه به پیش بینی بارندگی‌های اخیر قبل از آغاز بارش‌ها، مجدد خروجی کوثر را ۶۰ متر مکعب در ثانیه افزایش دادیم که بتواند سیلاب‌های احتمالی را کنترل کند.

مصلح با بیان اینکه هم اکنون سد کوثر با ۱۰۲ مترمکعب برثانیه در حال رهاسازی آب است، ابراز کرد: حجم سد کوثر گچساران ۵۸۰ میلیون متر مکعب بوده که  آب ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت کشور شامل مردم ۲۰ شهر و دو هزار روستا در استان‌های مختلف را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سد شاه قاسم یاسوج ۱۰ میلیون متر مکعب حجم ذخیره دارد که در بارش اخیر حدود یک میلیون متر مکعب وارد مخزن شد و اکنون تا سرسریز شدن یک میلیون متر مکعب حجم خالی دارد.

مصلح با اشاره به اینکه بیشترین بارش در سامانه اخیر طبق اطلاعات ایستگاه باران‌سنجی طسوج، در بالادست سد کوثر و به میزان ۱۲۷ میلیمتر بوده است، افزود: همچنین بیشترین بارش ثبت شده در سال آبی جاری در ایستگاه طسوج شهرستان چرام به وقوع پیوسته که به میزان ۱۴۳۶ میلیمتر بوده است.

وی این را هم گفت که میانگین بارش استان هم‌اکنون به بیش از ۷۰۳ میلیمتر رسیده که نسبت به دراز مدت بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است

دیگر خبرها

  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است