Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@14:52:11 GMT

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه عمرانی اندیشه

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۳۹۴۵

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه عمرانی اندیشه

شهردار اندیشه گفت: از کل بودجه ۱۳۰ میلیارد تومانی شهر اندیشه مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به توسعه عمرانی شهر اختصاص داشت.

به گزارش ایمنا، بهروز کاویانی، اظهار کرد: امروز شهر اندیشه شهری رو به توسعه است و هر طرح و پروژه‌ای از زمان جانمایی تا فنداسیون و ادامه مراحل تا زمان بهره‌برداری دارای طراح و مشاور است تا به سمت شهری مدرن پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمت صادقانه به شهر و جلب رضایت‌مندی عمومی شهروندان را یکی از افتخارات برشمرد و ادامه داد: مدیران باید به این نکته توجه داشته باشند که میزخدمت ماندگار نیست و هر مدیری به اندازه توان خود باید کارنامه و عملکری ماندنی از خود به یادگار بگذارد پس چه بهتر که این یادگاری‌ها خوب و تاثیر گذار باشند.

شهردار اندیشه تصریح کرد: در عصر حاضر باید جهانی فکر کنیم و با طرح‌ها ، انسان‌ها و مشاوران بزرگ  آشنا شویم و از تجریبات آن‌ها استفاده کنیم در جهت صرفه جویی در کار و راندمان کاری بیشتر و بهتر پیش رویم.

کاویانی با بیان اینکه بودجه عمرانی شهر اندیشه در سال جاری ۶۰ میلیارد تومان بود گفت: با اعتماد و همدلی اعضای شورای شهرتوانستیم در جذب اعتبارات عمرانی امسال بی‌نظیر عمل کنیم.

وی ادامه داد: از کل بودجه ۱۳۰ میلیارد تومانی شهر اندیشه مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به توسعه عمرانی شهر اختصاص داشت که خوشبختانه این مبلغ تامین شده است، لذا برای سال ۹۸  به پیشنهاد پیشنهاد دادیم تا این اعتبار عمرانی را تا دو برابر افزایش دهیم و در صورت بررسی و موافقت شورای اسلامی شهر اندیشه اعتبار عمرانی شهر با یک رکورد کم سابقه در سطح کشور در یک سال به دوبرابر افزایش خواهد یافت.

شهردار اندیشه تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت مجموعه مدیریت شهری در شهر اندیشه جذب سرمایه‌گذاران و استفاده از توان مشارکت آن‌ها در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری بوده است، شهرداری با ارایه زمین و سرمایه‌گذار با آورده مالی خود باعث شد تا بیشتر پروژه‌های عمرانی به سادگی کلنگ بخورد و این امر بدون حضور طراحان و مشاوران حرفه‌ای و همیاری اعضای شورای اسلامی شهر امکان پذیر نبود.

کد خبر 401529

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران کلانشهر مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی شهرداری شهر پروژه هاي عمراني بودجه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود، گفت: تبدیل شهرها به کارگاه عمرانی در استان نشان‌دهنده دوری از حاشیه و توجه به کار است.

سعید خلجی امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان، اظهار کرد: فعالیت شوراهای اسلامی در شهرها به‌عنوان پارلمان شهری نشان از بلوغ سیاسی و توجه به نظرات مردم در همه حوزه‌ها به‌ویژه مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، تلاش شد نگاه‌ها در این حوزه به مسائل شهری منطبق بر واقعیت و کمک برای رفع نواقص باشد و همه تلاش‌ها در این راستا انجام شده است.

خلجی ادامه داد: متاسفانه در دهه گذشته علی‌رغم نیاز مبرم ناوگان حمل‌ونقل شهری هیچ‌گونه اقدامی موثر در این حوزه انجام نشده بود که با تلاش‌های انجام شده و اعتبارات در نظر گرفته شده شاهد این هستیم که تعداد قابل توجهی اتوبوس، مینی‌بوس و ون در سطح شهرها وارد ناوگان شده و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است. در بخش خرید ماشین‌آلات سنگین نیز در سطح استان ۳۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین خریداری و در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری زنجان به بودجه عمرانی شهرداری زنجان و سایر شهرهای استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: با بررسی بودجه شهرداری استان، مشاهده می‌شود که بیش از ۶۰ درصد بودجه به بخش عمرانی اختصاص یافته است در حالی‌که در قانون این عدد ۴۰ درصد است؛ مقایسه این دو عدد نشان می‌دهد که در شهرداری نگاه به عمران شهری بسیار جدی بوده و سعی شده است با کاهش سایر هزینه‌ها پروژه‌های مورد نیاز در شهرها به مرحله اجرا درآید.

خلجی افزایش بودجه شهرداری‌ها را نیز در راستای تداوم نگاه توسعه‌ای به شهرها دانست و تصریح کرد: در این مدت بودجه شهرداری زنجان ۳.۵ برابر شده است که رقم بسیار قابل توجهی است و با تزریق آن به طرح‌ها افزایش خدمات عمومی به مردم را شاهد هستیم.

او به اجرای نهضت آسفالت شهری نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری شهرهای استان زنجان، نشان از عزم جدی در این حوزه است و قطعا کام مردم را شیرین خواهد کرد. در ۲ سال گذشته ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ در شهرها در حال انجام بود که اعتبار در نظر گرفته شده برای آنها سه هزار میلیارد تومان بوده است.

خلجی به احداث ۹۴ هزار مترمربع فضای سبز در سطح شهرها نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا اقدام به جداسازی آب خام و آب شهری برای آبیاری فضای سبز نیز انجام شده که بخش عمده‌ای از کار در این حوزه انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است