Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان خارجی در رشته دندانپزشکی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیامک زارعی قنواتی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و نیز گسترش فضای فیزیکی و امکانات آموزشی ظرفیت پذیرش دانشجویان خارجی در رشته دندانپزشکی  افزایش یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص جذب دانشجویان خارجی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد اخیرا اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی در زمینه ارتقای روابط بین المللی خود انجام داده و با توجه به ارتقاء رتبه بین المللی دانشگاه، شرایط و استقبال مناسبی برای پذیرش دانشجویان خارجی در این دانشگاه وجود دارد که تمرکز بر آن درآمدزایی مطلوبی برای دانشگاه در پی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،دکتر زارعی قنواتی با اشاره به اینکه دانشگاه مشهد اهتمام ویژه ای برای ارتقا و بهبود جایگاه بین المللی خود دارد، خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم  با بهبود استانداردهای آموزشی و شناساندن ظرفیت و توانمندی خود به دیگر کشورها به ویژه کشورهای همجوار، تعداد و کیفیت دانشجویان بین المللی را افزایش دهیم و خوشبختانه دانشگاه توانسته است با ایجاد زیر ساخت های مناسب در دانشکده دندان پزشکی و همچنین حمایت ریاست و نیز اعضای هیئت علمی آن دانشکده، ظرفیت رشته دندانپزشکی را تا  ۳۰ نفر افزایش دهد.

مدیر بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تحصیل حدود ۳۵۰ دانشجوی غیر ایرانی در مشهد گفت: تعداد دانشجویان خارجی در دانشگاه مشهد افزایش چشمگیری داشته است و در حال حاضر دانشگاه ظرفیت افزایش جذب و پذیرش دانشجویان بیشتری را دارد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشجویان خارجی دانشجویان دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مدارک مورد پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان باید بر اساس آن در آزمون ثبت نام کنند.

عنوان مدرک تحصیلی داوطلبان اعم از دانشنامه یا گواهی تحصیلی باید دقیقا منطبق با رشته های قید شده به عنوان مدارک تحصیلی مورد پذیرش باشد.

براساس مصوبه چهل و پنجمین جلسه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی دارندگان دانشنامه و یا گواهینامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصصی بالینی در رشته هایی که دکتری عمومی پزشکی جزو مدارک مورد پذیرش است، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه هستند.

همچنین دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مدارک مورد پذیرش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

دروس و ضرایب آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی(Ph.D) سال ۱۴۰۳

به گزارش مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی (Ph.D) سال ۱۴۰۳ در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091965

دیگر خبرها

  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی