Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عیسی کریم‌پور روز  سه‌شنبه در گفتوگو با ایرنا افزود: افزایش روزافزون بدهی معوقه مشترکان علاوه بر ایجاد مشکل بر سر راه تامین اعتبارات مورد نیاز اجرای طرح‌های گازرسانی به مشکل بزرگی بر سر راه واریز یارانه نقدی این شرکت به حساب هدفمندسازی یارانه‌ها شده است.

وی بیان کرد: به خاطر سرما و رعایت حال مردم گاز هیچ خانه‌ای قطع نشده و نخواهد شد اما بدهکاران می بایست  بدهی خود را پرداخت کنند  حتی شهروندان که چند دوره بدهی دارند با مراجعه  به  اداره گاز می‌توانند بدهی معوقه خود را تقسیط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با وجود بدهی بیش از ۶۰ میلیارد ریالی ۲ جایگاه سی ان جی  شهرداری‌های خلخال وکلور مرکز بخش شاهرود در صورت اعلام آمادگی شهرداری های این شهرها  برای استاندارسازی جایگاه‌های خود انشعاب گاز این مشترکین وصل می‌شود.

به گفته وی، با توجه به تاکید کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خلخال، عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به منطقه گردشگری ازناو توسط یک خط لوله از روستای مجره که خط اصلی تغذیه گاز است آغاز شده و این منطقه تا پایان سال از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهد شد.

کریم‌پور به اهمیت منطقه گردشگری ازناو در رونق صنعت گردشگری منطقه  اشاره کرد و افزود: تکمیل این پروژه با راه اندازی کامل طرح‌های در حال احداث از جمله طرح  پل معلق، قصرهای چوبی ازناو، چندین هتل، مجموعه‌های پرورش ماهی و سایر زیرساخت‌های رفاهی و اقامتی در این منطقه به رونق گردشگری کمک بسیاری خواهد کرد.

رییس  شرکت گاز شهرستان خلخال در خصوص گازرسانی روستایی نیز گفت: در حال حاضر سه شهر خلخال، کلور و هشجین از گاز  بهره مند بوده و  ۸۳ درصد جمعیت روستایی نیز گاز طبیعی دارند.

وی از در حال اجرا بودن هشت طرح گازرسانی روستایی در خلخال خبر داد و افزود: در بخش شاهرود در روستاهای ماجولان، قشلاق دیز، گیلوان، گیلوان خللر، تیل و طهارم دشت، عملیات شبکه‌گذاری و گازکشی در حال انجام است.

کریم‌پور گفت : در بخش خورش‌رستم نیز در روستاهای برندق، چنارلق، سجهرود، آهو، شمس آباد، گوسجین، دیز و کجل عملیات گازکشی در مرحله انجام مناقصه و واگذاری به پیمانکار است که با بهره‌بردای از این پروژه‌ها  شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی این شهرستان از گاز طبیعی تا پایان سال آینده به ۹۳ درصد خواهد رسید.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها گازرسانی خلخال شرکت گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گازرسانی خلخال شرکت گاز گازرسانی خلخال شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان گفت: در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم؛ محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

غلامعلی نیک فهم امشب، ۱۵ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ترفیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است