Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به معضل آلودگی هوا گفت: در هفته گذشته شاهد چند اتفاق تکراری از سوی مسئولان در سطح شهر بودیم که می‌توان به نوع برخورد آن‌ها با آلودگی هوا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوا در حوزه سلامت تمام اقشار جامعه را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: بوی نامطبوع و ازدحام جمعیت در مترو و اتوبوس مورد دیگری است که در هفته گذشته شاهد بودیم.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: متأسفانه از جانب مسئولان شاهد تحرک خاصی نیستیم و برخی از تصمیم‌گیری‌های آن‌ها تکراری و مناسبتی شده است، از این رو لازم است فاز انگاری مدیریت عمومی شهر و کلان آسیب‌شناسی شود تا دیگر شاهد این گونه موارد نباشیم.

بیشتر بخوانید: ۳۳ درصد مردم معتقدند شهرداری تهران هیچ کار مهمی نکرده است

او با اشاره به انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر تهران گفت: در زمینه انتشار بوی نامطبوع در پایتخت شاهد پاسکاری و فرافکنی مدیران هستیم و مدیریت شهری در خصوص دلایلی مانند نشت گاز، بوی فاضلاب، آرادکوه و گاز مرکابتان که مطرح می‌شود هنوز به جمع‌بندی و پاسخ دقیقی نرسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا انتشار بوی نامطبوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد

قلب، کبد و دو کلیه محمدعلی بمانی جوان ۲۳ ساله رفسنجانی که ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ طی یک سانحه تصادف در جاده کوثرریز رفسنجان دچار مرگ مغزی شده بود، امروز طی یک عمل جراحی در بیمارستان رفسنجان برداشت شد.

قرار است، قلب این جوان برای اهدا به تهران و کبد و دو کلیه به شیراز منتقل ‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی