Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:33:27 GMT

علیرضا سهرابیان راهی تایلند شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۴۸۲۴

علیرضا سهرابیان راهی تایلند شد

رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان برای حضور در نوزدهمین کنگره عمومی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا راهی تایلند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، نوزدهمین کنگره عمومی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود که علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان برای حضور در اجلاس راهی این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتایون اشرف نائب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی نیز به عنوان عضو کمیته اسلالوم در این سفر حضور دارد.

طبق برنامه ریزی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا قرار است در این اجلاس رئیس، نواب رئیس، دبیرکل و نمایندگان قاره‌ای گزارش‌های خود را به اعضا ارائه دهند.

تغییر اساسنامه کنفدراسیون قایقرانی آسیا، برنامه‌ریزی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، انتخاب میزبانان رویدادهای بین المللی پیش رو و همچنین انتخابات کنفدراسیون قایقرانی آسیا برای تعیین ۳ نائب رئیس و دبیرکل این تشکیلات اهم برنامه‌های مجمع نوزدهم است.

در این اجلاس احمد دنیامالی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی و نائب رئیس کنفدراسیون آسیا حضور دارد و برای پست نائب رئیسی نامزد است.

حسن تیمورتاش رئیس کمیته پاراکانو و مسعود مهدوی‌نیا عضو کمیته آبهای آرام کنفدراسیون کانوئینگ آسیا نیز در کنگره سالیانه ACC در تایلند حضور دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات بازی تایلند رئیس فدراسیون آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج