Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش وکیلی با اشاره به برگزاری نخستین «جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم» گفت: هدف از برگزاری این جشنواره کمک به ارتقاء کمی و کیفی آثار تولیدی در رسانه ها و معرفی واقعه و حماسه تاریخی (۲۵ آبان) اصفهان در سطح بین الملل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان «داریوش وکیلی» در نشست خبری نخستین «جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم» رسالت بنیاد شهید را بر اساس اساسنامه مصوب مجلس خدمت رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در دو حوزه خدمت رسانی و درمان و احیاء و حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا مطرح کرد و افزود: در بخش خدمت رسانی توجه مان معطوف به بحث درمان است که البته در این حوزه تا کنون خدمات ناچیزی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، با اشاره به حماسه 25 آبان در اصفهان افزود: روز 25 آبان روز تشییع پیکر 370 شهید، نماد وفاداری، حماسه و ایثار مردم اصفهان است به‌ گونه‌ای که امام راحل در این باره می‌فرمایند«شما در کجای دنیا می‌توانید جایی را مثل استان اصفهان پیدا کنید؟ همین چند روز پیش، فقط در شهر اصفهان حدود سیصد و هفتاد نفر را تشییع کردند، مع ذالک همین شهید داده‌ها و داغ‌دیده‌ها همچنان به خدمت خود به اسلام ادامه می‌دهند»

 

وکیلی با اعلام برگزاری«جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم» خاطرنشان کرد:‌ در این جشنواره قصد داریم تا با رویکرد رسانه‌ای به بررسی نقش و جایگاه مردم و رزمندگان استان اصفهان در دوران دفاع مقدس، مقاومت اسلامی و مدافعان امنیت بپردازیم.

 

وی با اشاره به نوع نگاه جشنواره گفت: قاب نگاه این جشنواره ، 25 آبان ماه یعنی سالروز حماسه مردم اصفهان است.

 

وکیلی هدف از برگزاری این جشنواره را کمک به ارتقا کمی و کیفی آثار تولیدی در رسانه‌های محلی مرتبط با موضوعات جشنواره و همچنین تحکیم پایه‌های وحدت، همدلی و همکاری رسانه‌ای دانست و افزود: برای بزرگداشت و تبیین روز 25 آبان به‌ عنوان روز ایثار و شهدا باید ظرفیت‌های رسانه‌ای استان در حوزه ایثار و شهادت شناسایی و تقویت شوند.

 

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره معرفی واقعه تاریخی  25 آبان در اصفهان به همه مردم ایران و حتی کشورهای دیگر و در سطح بین الملل به عنوان نماد ایثار و شهادت است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به نقش موثر رسانه ها در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تصریح کرد: از اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان فعال در فضای مجازی دعوت می‌کنیم تا آثار خود را که با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعم از عکس، دل نوشته، پادکست و... است به دبیرخانه جشنواره به‌منظور حضور در بخش آثار مردمی ارسال کنند.

 

وکیلی با اشاره به برگزاری این جشنواره به صورت دوسالانه تاکید کرد: زمان برگزاری اختتامیه نخستین «جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم» اسفندماه سال است.

 

نخستین «جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم» در 4 بخش حرفه‌ای، فضای مجازی، بخش ویژه، بخش مردمی طراحی‌شده است.

بخش حرفه‌ای جشنواره:

سرمقاله، مصاحبه، گزارش (خبری، تحلیلی، تحقیقی و توصیفی) و خبر، تیتر، عکس (خبری و گزارش تصویری) و فیلم کوتاه

شرکت کنندگان در این بخش مجاز به شرکت در 3 بخش و ارسال 3 اثر در هر بخش هستند.

 

بخش فضای مجازی:

در قالب رسانه‌های اجتماعی، نرم‌افزار رایانه‌ای (اپلیکیشن، لوح فشرده، بازی) و همچنین تارنماها و یا محتواهای دیجیتالی (وب سایت، وبلاگ، پادکست، اینفوگرافی، موشن گرافی)

شرکت کنندگان در این بخش مجاز به شرکت در 3 بخش و هر بخش 3 اثر هستند.

 

بخش ویژه با «اصفهان، ایثار و شهادت با نگاه ویژه به 25 آبان»:

در این بخش از جشنواره علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی البته با نگاهی آزاد به ظرفیت‌های گسترده حوزه ایثار و شهادت، مورد ارزیابی قرار دهند. در این بخش محدودیت ارسال آثار وجود ندارد و آثار تولیدشده از 25 آبان سال 61 تا 25 آبان سال جاری قابل‌پذیرش است.

 

بخش مردمی:

فراخوان ارسال عکس، فیلم کوتاه در هر 3 بخش حوزه فضای مجازی بودن محدودیت ارسال آثار اما در راستا حوزه ایثار و شهادت و روز 25 آبان است.

 

جوائز برگزیدگان این دوره از جشنواره:

نفر اول، تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون تومان

نفر دوم، تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 1 میلیون و 500هزار تومان

نفر سوم، تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 1 میلیون تومان

 

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان روز 25 بهمن‌ ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به آدرس اصفهان، خیابان آیت‌الله شمس‌آبادی، روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و همچنین به نشانی اینترنتی hayat.ir/122/jashnvareh.aspx ارسال کنند و در صورت هرگونه مشکل با شماره 32366262-031 تماس بگیرند.

 

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد مسجد طرح ملی فهما شیراز خبرگزاری شبستان اردبیل فهما بنیادشهید و امور ایثارگران اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از هفته بیست و پنجم لیگ برتر عصر چهارشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور نزدیک به ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

دقیقه ۳۲ بازی موقعیت خطرناک تیم تراکتور از روی نقطه کرنر با خطای بازیکن تراکتور روی دروازه بان استقلال از دست رفت.

نیمه نخست این بازی علی رغم تلاش‌های هر ۲ تیم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم بازیکنان تراکتور چندین موقعیت خلق کردند و دقیقه ۷۸ ضربه مهدی شیری از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (سجاد آشوریآشوری) رحمان جعفری (مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (امیرحسین حسین زاده) به زمین مسابقه می‌رود.

همچنین تیم استقلال با ترکیب صالح حردانی (جعفر سلمانی) محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (پیمان بابایی) محمدرضا خالد آبادی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، سید ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشریپوف (میلاد شیخ فخرالدینی) و آرش رضاوند وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را پیام حیدری، فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی، سید علی اصغر مؤمنی و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی از تراکتور و مهرداد محمدی و محمد زبیر نیک نفس از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

از حواشی بازی تراکتور و استقلال؛

قبل از شروع بازی از کارگران و معلمان نمونه شهر تبریز بمناسبت روز کارگر و روز معلم توسط آلین دینکا مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال، جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان، سردار محمد مسرور فرمانده یگان ویژه استان تجلیل شد.

اولین و دومین کرنر برای تیم تراکتور بدست آمد ولی نتوانستند موقعیتی خلق کنند.

هواداران پرچم عکس سردار ملی ستارخان، شهید باکری و استاد شهریار را در دست داشته و شعار آذربایجان سر می‌دادند.

ساعت ۱۷/۳۰ دقیقه پروژکتورهای هر چهار دکل روشن شد.

نزدیک به سی هزار هوادار بازی را تماشا می‌کنند و نزدیک به پانصد نفر هوادار تیم استقلال در ورزشگاه حضور دارد.

با این نتیجه تراکتور ۴۱ امتیازی شده و استقلال با ۵۴ امتیاز به ترتیب در رده چهارم و اول جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند.

کد خبر 6094586

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود