Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید هیأت مدیره باشگاه پیکان گفت: اگر در ورزش ارزیابی وجود داشته باشد هر کسی به خودش اجازه نمی‌دهد که مدیر ورزشی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی رئیس جدید هیأت مدیره باشگاه پیکان در خصوص حضورش در این باشگاه،‌ اظهار داشت: قبل از هر چیز از مدیران ایران‌‌خودرو تشکر می‌کنم که به من و آقای رحیمی اعتماد کردند که به پیکان رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با حمایت مدیران کلان و مدیرعامل باشگاه همراه با سایر اعضای هیأت مدیره بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی در بخش ورزش همگانی و بخش حرفه‌ای داشته باشیم و همچنین در بحث آکادمی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه چه طرح و برنامه‌هایی برای کار در باشگاه پیکان دارد،‌ خاطرنشان کرد: ما باید برنامه داشته باشیم و از آنجایی که سال‌ها در ورزش تهران کار کردم شناخت خوبی از باشگاه‌ها دارم و سعی خواهیم کرد که از حداقل‌ها بتوانیم حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم. امروز هم برای اولین بار در تمرین تیم فوتبال حاضر خواهیم شد و قصد داریم با آقای فرکی و بازیکنان هم دیداری داشته باشیم. همچنین از آقای فرکی خواسته‌ایم که لیست نیم‌فصل خود را ارائه دهد تا بتوانیم تیم خوبی را برای نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در خصوص جذب بازیکن و بحث سقف قرارداد خاطرنشان کرد: سقف قرارداد در باشگاه پیکان با سایر باشگاه‌هایی که تا رده ششم جدول هستند متفاوت است اما هنر ما مدیران این است که بتوانیم با ایجاد انگیزه بین بازیکنان شرایط خوبی به وجود بیاوریم. در والیبال هم تیم پیکان در رده دوم جدول با یک بازی کمتر قرار دارد. همچنین در سایر رشته‌ها و ورزش کارگری می‌خواهیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

وی درباره شایعاتی در خصوص رفتن شهریار مغانلو مهاجم تیم پیکان به استقلال و صحبت‌هایی از این دست افزود: ما باید ابتدا برنامه آقای فرکی را بگیریم و بعد در خصوص این برنامه، برنامه‌ریزی کنیم اما به هر حال بازیکنی که دلش با تیم نیست را نمی‌توان به زور نگه داشت. ما تلاش خواهیم کرد که جایگاه پیکان در نیم‌فصل دوم بگونه‌ای باشد که در شأن نام پیکان باشد.

گرشاسبی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد در خصوص فشار بازی‌ها افزود: ما زمانی که در پرسپولیس بودیم تیم را در رده شانزدهم تحویل گرفتیم اما توانستیم از نظر روحی روانی روی بازیکنان کار کنیم و بعد نتیجه آن را دیدید. هنر ما مدیران باید این باشد که در شرایط سخت بازدهی بازیکنان را بالا ببریم و نباید دنبال بهانه‌گیری باشیم. ما مشکلات پرسپولیس را حل کردیم اما بحث تحریم‌های ظالمانه اقتصادی به وجود آمد به طوری که دلار از 3 هزار تومان به 18 هزار تومان رسید. باید قبول کنیم که از نظر سخت‌افزاری دچار کمبود هستیم.

رئیس جدید هیأت مدیره باشگاه پیکان درباره مشکلات به وجود آمده و بی‌نظمی‌هایی که در برخی مسائل فوتبالی شکل گرفته خاطرنشان کرد: مشکل این است که دخالت‌ها زیاد است و دست‌های زیادی وارد کار شده است. از وزارت امور خارجه تا سفیرها راهکار می‌دهند و این مسائل همه ساله انجام می‌شود اما بعد از آن گیر می‌افتیم و نمی‌دانیم که چه باید بکنیم.

وی درباره مشکلات مالی با مربیان خارجی اظهار داشت: ما در زمانی که در پرسپولیس بودیم پول آقای برانکو را به صورت یورو به او می‌دادیم اما نمی‌دانم که بعداً چه شد که مشکلاتی به وجود آمد. مشکل خود ما هستیم. من زمانی که از پرسپولیس رفتم باید بازخواست می‌شدم و عملکردم مورد نقد قرار می‌گرفت اما وقتی ارزیابی وجود ندارد این مشکلات پیش می‌آید. وقتی ارزیابی نیست هر کسی به خودش اجازه می‌دهد که مدیر ورزشی شود و می‌بینیم که از ارگان‌های مختلف مدیر در ورزش به کار گرفته می‌شود. اگر ارزیابی وجود داشته باشد کسی جرأت نمی‌کند خودش را به این مسیر بیندازد. اگر ارزیابی باشد هر کسی جرأت نمی‌کند که مدیر ورزشی شود اما متأسفانه ورزش مظلوم است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی پیکان ورزش اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا یحیوی، در این باره اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ/ برنامه دولت در خصوص کالابرگ چیست؟
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • محمود گبرلو بازیگر شد