Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدابوالحسن علوی  صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور روستایی تل تل به بقعه از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه به دلیل بارندگی‌های شدید روز و شب گذشته که باعث سرریزشدن رودخانه گپ در محل آب‌نمای این مسیر  شد  تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: مردم برای تردد به  این روستاها می‌توانند از مسیر جایگزین از سمت جاده کمربندی در جاده روستای محمدصالحی به دیگر نقاط شهرستان تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی گفت: مسیر روستایی «رودشور» به «سمعیا» نیز به دلیل آبگرفتگی و بارندگی شدید و روان آب استان های همجوار مسدود شده است

وی عنوان کرد: گشت راهداری در محورها حضور دارد و نصب همه علائم هشداردهنده مبنی بر انسداد مسیر توسط راهداران شهرستان گناوه در این مسیرها انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه تصریح کرد: به غیر از این مسیرها،  سایر جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی شهرستان گناوه باز است.

وی بیان کرد: توصیه می شود رانندگان با توجه به لغزندگی سطح جاده با سرعت مطمئنه در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

کد خبر 4800059

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه راهداری بارندگی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس قزوین بارش برف مجلس شورای اسلامی یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند هفته پژوهش بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز جمعه اعلام کرد: اکنون تمامی محور‌های بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنما‌ها بسته است.

وی افزود: محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیر‌ها از تردد در آنها خودداری کنند.

همچنین با توجه به مسدود بودن محور عشق آباد به بردسکن، فرماندهی پلیس راه طبس - یزد به رانندگان توصیه کرد که از مسیر بشرویه تردد کنند.

فعالیت سامانه بارشی جدید از دیروز (پنجشنبه) در خراسان جنوبی آغاز شد و با توجه به بارش گسترده در اکثر نقاط استان وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است که در این زمینه هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر شد.

مدیریت بحران استان هم اعلام کرد: بارندگی‌ها به ویژه در شرق استان ممکن است شدید باشد و سیلاب به راه بیندازد لذا مردم هشدار‌ها را جدی بگیرند.

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت