Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجاره سوییت آپارتمان مبله در باکو آذربایجان با امکانات کامل می‌تواند تجربه‌ای عالی برای یک زندگی چند روزه در باکو باشد به‌ ویژه برای مسافرانی که به‌صورت گروهی و یا با خانواده‌های پرجمعیت و تعداد بالا به باکو سفر کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، بی‌شک این نوع اقامت بهترین گزینه اقامتی در سفر به باکو است که هم دوستان و یا خانواده‌های پرجمعیت در طول سفر در کنار هم می‌باشند و هم از هزینه‌های سفر در تور باکو تا حدود زیادی می‌کاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شرکت بیسان گشت مهر از جمله شرکت‌های معتبر در اجرای تورهای خارجی و رزرو هتل و اجاره هتل‌ آپارتمان‌های مبله است که در زمینهٔ تور باکو مجری مستقیم بوده و تورهای زمینی و هوایی فراوانی را به باکو برای مسافران خود رزرو می‌نماید. مسافران عزیز می‌توانید جهت رزرو هتل‌آپارتمان‌های مبله در بهترین نقاط باکو با شماره مستقیم آژانس بیسان گشت به شماره ۰۲۱۶۶۵۳۸۰۶۱ تماس گرفته و هتل‌آپارتمان خود را رزرو کنید. همچنین با ورود به وب‌سایت اختصاصی بیسان گشت به ادرس bisungasht.com نیز انواع سوییت‌های مبله را بررسی و رزرو کنید. گفتنی است که شرکت بیسان گشت در مسیرهای فراوان دیگری مجری مستقیم بوده و تورهای عالی با بهترین و کامل‌ترین خدمات را چون تور استانبول، دبی، مالزی، تفلیس برگزار می‌کند.

اجاره سوییت آپارتمان مبله در باکو:

شهر باکو یکی از شهرهای مورد علاقه ایرانیان گردشگر است که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانواده‌های پرجمعیت در رزرو تور باکو مایل می‌باشند که در سوییت آپارتمان‌های مبله اقامت نمایند. نکته‌ای که در مورد سوییت آپارتمان‌های مبله در باکو گفتنی است این‌که در باکو همه نوع هتل‌آپارتمانی وجود دارد، از آپارتمان‌های بسیار شیک با نمایی عالی از شهر در بالاترین طبقات برج‌های باکو با کامل‌ترین امکانات ممکن تا پایین‌ترین محلات با کمترین امکانات رفاهی. در فصل‌هایی چون بهار و تابستان که سفر به باکو طرفداران بیشتری پیدا می‌کند اقامت در آپارتمان‌های مبله بسیار پرطرفدار است. گفتنی است که سوییت آپارتمان‌هایی که تحت نظارت شرکت بیسان گشت به مسافران تور باکو اجاره داده می‌شود در نقاط عالی شهر با کامل‌ترین امکانات رفاهی است. این هتل‌آپارتمان‌های مبله برای خانواده‌های ۵ نفر به بالا مناسب و مقرون‌به‌صرفه است و تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌های سفر به باکو برای خانواده‌ها و گروه دوستان با تعداد بالا دارد.

امکانات سوییت آپارتمان‌های مبله در باکو:

در سوییت آپارتمان‌های مبله در باکو امکانات رفاهی برای یک زندگی چند روزه در این شهر کاملا مهیا است و مسافران می‌توانند با خیال راحت در این سوییت‌های مبله اقامت خوشی را داشته باشند. گفتنی است که این سوییت‌ها امکاناتی چون بوفه صبحانه و یا نظافت روزانه‌ای که در هتل‌ها انجام می‌گیرد را ندارد اما آشپزخانه‌ای کامل با تمامی وسایل پخت‌وپز مانند ظروف مورد نیاز برای آشپزی، اجاق‌گاز، ماکروفر برای تهیه کردن غذا، لباسشویی و اتو برای شستن لباس‌ها و اتو کردن آن و در کل امکاناتی کامل وجود دارد. به‌علاوه این آپارتمان‌های مبله کاملا مستقل می‌باشند به‌طوری‌که اگر در طول سفر مهمانی داشته باشید می‌توانید خیلی راحت از آن پذیرایی کنید.

تعدادی از سوییت آپارتمان‌های مبله در باکو تحت نظارت بیسان گشت

· اجاره آپارتمان مبله در منطقه نفتچیلر. سه خوابه- ظرفیت ۹ نفر- امکانات فول

. اجاره آپارتمانی مبله طبقه ۱۶ برج با ویو عالی. سه خوابه ظرفیت ۸ نفر فول و لاکچری- امکانات فول

· اجاره آپارتمان مبله در منطقه نظامی باکو. دو خوابه – امکانات فول

· اجاره آپارتمان مبله منطقه ۲۸ مای. ۱۴۰ متری دو خوابه – دسترسی عالی –امکانات فول

· آپارتمان مبله در منطقه تارگوی. ۹۵ متری - سه خوابه – امکانات فول

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیسان گشت تور باکو تور استانبول اجاره آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟

فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازار‌های رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

تقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشد‌هایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.

با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت به ایسنا گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است. قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته، اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحد‌ها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند، ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد، ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود، اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده، ولی هنوز تثبیت نشده است.

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو