Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:37:55 GMT

ماجرای بهانه‌های مرموز نیمار و جشن تولد خواهرش

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۵۵۸۹

ماجرای بهانه‌های مرموز نیمار و جشن تولد خواهرش

برخی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند نیمار در پنج سال اخیر همیشه روز یازده سپتامبر به بهانه‌ای تیمهایش را ترک کرده و در جشن تولد خواهرش شرکت کرده و امسال هم PSG در این تاریخ با دورتموند بازی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، با انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که حریف پاری سن ژرمن در این مرحله بوروسیا دورتموند آلمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تاریخ برگشت دیدار دو تیم در این مرحله باعث شده برخی رسانه‌ها نام نیمار را مطرح کرده و نکته‌ای جنجالی درباره او مطرح کنند.

 

دیدار برگشت دو تیم PSG و دورتموند در مرحله یک‌هشتم امسال در تاریخ 11 مارس 2020 بوده و این تیم فرانسوی در ورزشگاه خانگی‌اش در پاریس باید میزبان دورتموند باشد. تاریخ 11 مارس اما برای نیمار، ستاره برزیلی PSG تاریخی جنجالی است. علت این است که نیمار در پنج سال اخیر در این تاریخ همیشه یا مصدوم یا محروم بوده و هر ساله در این تاریخ موفق شده تیمش را ترک کرده و در جشن تولد خواهرش شرکت کند.

 

 

به همین علت است که برخی رسانه‌ها نیمار را متهم کرده‌اند که در برخی از این موارد عمدا دست به کاری زده که برای این تاریخ محروم شده و بتواند با ترک اردوی تیمش خود را به جشن تولد خواهرش برساند.

 

روندی که این رسانه‌ها برای این ماجرای نیمار و جشن تولد خواهرش مطرح می‌کنند از سال 2015 آغاز شده زمانی که او در تاریخ 11 مارس 2015 محروم بود و توانست در جشن تولد خواهرش که در برزیل برگزار می‌شد شرکت کند. از قضا نیمار سال بعد هم در 11 مارس 2016 محروم بود و توانست خودش را به جشن تولد خواهرش برساند.

 

 

یک سال بعد یعنی در 11 مارس 2017 نیمار مصدوم بود و توانست با خیال راحت به برزیل سفر کند و جالب اینجا است که سال بعد هم او دقیقا در همین تاریخ به بهانه مصدومیت راهی برزیل شد و در مراسم جشن تولد خواهرش شرکت داشت. در سال جاری میلادی هم نیمار در اوایل ماه مارس مصدوم شده و توانست برای روز 11 مارس خود را به جشن مورد علاقه‌اش برساند و تولد خواهرش را از نزدیک تبریک بگوید.

 

این روند جالب باعث شده حالا برخی رسانه‌ها توجه خود را به تاریخ 11 مارس 2020 معطوف کنند که امسال از قضا با یک بازی مهم و حیاتی برای PSG مصادف شده است: دیدار برگشت با بوروسیا دورتموند در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا. باید دید آیا حق واقعا با این رسانه‌ها است و نیمار امسال هم به دلیل محرومیت یا مصدومیت در این تاریخ در برزیل حضور خواهد داشت یا او امسال با ماندن در پاریس و بازی مقابل دورتموند خط بطلانی بر این ادعاها خواهد کشید و ثابت خواهد کرد که در پنج سال اخیر واقعا دست تصادف باعث شده که او بتواند هر سال در روز تولد خواهرش خود را به او برساند.

 

 

پاری سن ژرمن نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین قرار گرفت و در بازی رفت 4-2 شکست خورد و در بازی برگشت با نتیجه 1-2 پیروز شد اما این پیروزی برای صعود تیم عربستانی به فینال کافی نبود‌ و آنها در مجموع با نتیجه 5-4 شکست خوردند.

نیمار که به دلیل پارگی رباط صلیبی در جریان بازی با تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی 2026، از اکتبر گذشته در ترکیب الهلال غایب است، در این دو بازی هم حضور نداشت.

او در فصل جاری تنها در 5 بازی با الهلال شرکت کرد (دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان) و یک گل زد و 3 پاس گل داد، اما با این حال منتظر قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بود تا به یک دستاورد تاریخی بی‌سابقه دست یابد.

نیمار که پیش از این در فصل 2014-2015 با بارسلونا به قهرمانی اروپا رسیده بود، در آستانه تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما او هم مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و همچنین کریم بنزما در این مسیر ناکام ماند.

آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز نیز دو بازیکن دیگری هستند که پیش از این در تیم‌های آسیایی بازی کرده‌‌اند اما در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا موفق نبوده‌اند.

دیگر خبرها

  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • کشف سرنخ‌هایی از گذشته سیاره مرموز پلوتون
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد