Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی اولین همایش ملی ریخته گری مداوم فولاد روز سه‌شنبه گفت: طبق استانداردهای بین‌المللی، به ازای هر یک میلیون تن فولاد باید ۵۰ نفر پژوهشگر تمام وقت به تحلیل صنعت فولاد بپردازند.

بهزاد نیرومند افزود: با توجه به استاندارد یاد شده، به ازای تولید ۵۵ میلیون تن فولاد در افق۱۴۰۴، باید ۱۷۵۰ پژوهشگر تمام وقت در حوزه فولاد، شرکت های مهندسی و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تولید فولاد کشور در سال ۶۸حدود ۲میلیون تن در سال بود و پیش بینی می‌شود این رقم در سال جاری به ۲۷میلیون تن برسد.

اولین همایش ملی ریخته گری مداوم فولاد ۲۶آذر به میزبانی فولاد هرمزگان آغاز شده و تا ۲۷آذر ادامه خواهد داشت.

در این همایش فعالان صنعت فولاد کشور و پژوهشگران دانشگاه ها و مراکز علمی کشور شرکت کرده اند.

۵۳ مقاله در این همایش ارائه شده که  ۴۵ مقاله از صنعت و ۸ مقاله از دانشگاه ها به این همایش راه یافته است.

ریخته گری مداوم به عنوان یک فرایند میانی مهمترین عملیات تولید فولاد است که در همایش یاد شده، مباحث  بومی سازی و توسعه فناوری، بهبود کیفیت محصول، فرایند تولید و شبیه‌سازی و  فناوری اطلاعات در ریخته‌گری مداوم در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آموزش عالی ایران شبیه سازی صنعت فولاد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است