Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پایان اردوی دختران، برترین تیراندازان پسر کشور در همدان اردو زدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  همدان، اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان در بخش دختران که از 21 آذر به میزبانی همدان برگزار شدروز یکشنبه در همدان به پایان رسید و از 25 آذر اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان در بخش پسران به میزبانی هیئت تیراندازی استان همدان در حال برگزاری است و تا 28 آذر ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اردو نفرات برتر المپیاد استعدادهای برتر کشور که در شهریور ماه امسال برگزار شد و تعدادی از تیراندازان مستعد همدانی حضور دارند.
گفتنی است نفرات تیم ملی تیراندازی نوجوانان ایران اعزامی به مسابقات المپیک نوجوانان 2022 از تیراندازان برتر این اردوهای استعدادیابی انتخاب می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان ایران تیراندازی تیم ملی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند