Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@18:03:28 GMT

سردار سلیمانی: بیانیه گام دوم سند بالادستی بسیج است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۵۸۴۴

سردار سلیمانی: بیانیه گام دوم سند بالادستی بسیج است

رییس سازمان بسیج گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در پیش راه ما قرار گرفته است که سند بالادستی ما در دوره جدید خواهد بود، این سند رویکردهای بسیج را در قالب سیاست ها و اقدامات اساسی مشخص و تضمین می کند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین آیین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج با اشاره به لزوم بهره مندی از ظرفیت های بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بسیج همان طور که در فرمایشات رهبری بیان شد یک کارنامه درخشان چهل ساله به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بسیج در تمام ضرورت‌های ملی با نسخه راهبردی وارد شده است/ به دنبال 20 هزار نیروگاه خورشیدی هستیم

وی افزود: در چهل سالگی بسیج، بیانیه گام دوم انقلاب در پیش راه ما قرار گرفته است که سند بالادستی ما در دوره جدید  خواهد بود، این سند رویکردهای جدید بسیج را در قالب سیاست ها و اقدامات اساسی مشخص و تضمین می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: با توجه به شرایط ایران در دنیا و منطقه بسیج نقش خود را مناسب با نیازهای نظام جمهوری اسلامی ایفا می کند که این برنامه ها در بازه ۵ ساله از ابتدای سال ۱۳۹۹ بنیان نهاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: اولویت اول ما تغییر سبک مدیریت به سمت مدیریت جهادی و راهبری به شکل صیانت گونه است و بیشترین افرادی که می توانند به ما کمک کنند الگوها و افراد برگزیده در بسیج هستند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: برنامه ریزی متمرکز از بالا به پایین به برنامه ریزی بومی تغییر ساختار می دهد که این روش به معنای تغییر آرمان های انقلاب اسلامی نیست در واقع اهداف ما ثابت هستند اما روش ها متغیر خواهد بود، همچنین شیوه نظارت و کنترل فرآیندی و جزئی نگری به شیوه ی کنترل و نظارت پیامد سنجی تغییر ساختار می دهد.

وی با اشاره به تداوم سایر برنامه های سازمان بسیج مستضعفین در ذیل تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: با حفظ همه برنامه ها، بسیج متناسب با بیانیه گام دوم شیوه های جدیدی را پیش خواهد گرفت که بازآفرینی و ظریفت سازی مجدد پایگاه های محلی بسیج با محوریت مساجد در اولویت برنامه ها قرار دارد.بر همین اساس بسیج باید در محلات راهبرد و تاکتیک داشته باشد که با روش های متنوع و جذاب محقق خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم بهره مندی از ظرفیت خواهران در جای جای بدنه این سازمان گفت: در رویکرد جدید تقویت بسیج خواهران و ایجاد واحد بسیج خواهران در هر رده ای در دستور کار قرار خواهد گرفت. همچنین تاسیس و راه اندازی دانشگاه بسیج و سایر ضرورت هایی که بسیج در صحنه نیاز دارد از دیگر برنامه های جدی ما است که بحث های بسیار متنوع و ضروری در این سند راهبردی گنجانده شده که با تلاش شبانه روزی بسیجیان محقق شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین سردار غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم آزاده جانباز داود نظام اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت خادم الشهدا شهید محمد سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن امکان آسیب رساندن به این انقلاب و نظام را ندارد، اظهار کرد: چرا که خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید محمد سلیمانی یکی از جوانان فعال در عرصه انقلاب بود، افزود: افرادی چون شهید سلیمانی ضمن جانفشانی با خدا معامله کردند و چراغ راه شدند لذا آرامش امروزمان را از برکت خون شهدا داریم.

امیر اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور را مدیون رشادت و دلیرمردی شهدا و جانبازانی دانست که آینده کشور را به نفع شخصی خود ترجیح دادند، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در زمان دفاع مقدس با حداقل امکانات نظامی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها گفته‌اند شما دست از سیستم دفاعی موشکی تان بردارید تا با شما مذاکره کنیم، گفت: اگر ما از نظر تسلیحات نظامی قوی نبودیم امروز چگونه می‌توانستیم جواب گستاخی اسرائیل و ابرقدرت‌ها را بدهیم.

امیر سلامی اضافه کرد: اسرائیل کودک کش آنقدر گستاخ شده که جوانان و دانشمندان هسته‌ای چون احمدی روشن، علی محمدی ما را چه در قلب تهران چه در سوریه به شهادت می‌رساند و با بی شرمی تمام مسؤولیت ترور آنان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر درایت و آینده نگری رهبر انقلاب نبود چگونه می‌توانستیم جواب ابرقدرت‌ها یی که برای حمله به کشور ما لحظه‌ای درنگ نداشتند می‌دادیم.

وی به شب عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار و قدرت موشکی ایران یک هشدار به کشورهای ابر قدرت و یک نقطه امن برای جهان اسلام و کشورهای اطراف ایران ایجاد کرد.

امیر سلامی با بیان اینکه دنیا اعلام کرد که ایران سالگرد چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تیر خلاص بر پیکره استکبار وارد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ نمودند که همگان امروز دور اندیشی، هوش، جسارت حضرت آقا را مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است، شهید محمد سلیمانی ۸/ ۱/ ۱۳۶۶ در شهرستان رودسر و در خانواده‌ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) متولدشد و ۱۳۸۹/۱/۶ در سن ۲۳ سالگی در میشداغ به عنوان مسؤول تدارکات یگان اعزامی بسیج به شهادت رسید، محل دفن این شهید گرانقدر در گلزار شهدا رودسر می‌باشد.

کد خبر 6088230

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است