Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@19:13:29 GMT

تبیین و ترویج فرهنگ قرآن به جامعه امری ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۵۹۸۰

تبیین و ترویج فرهنگ قرآن به جامعه امری ضروری است

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های فعالان قرآنی تبیین و ترویج فرهنگ قرآن و انتقال آن به جامعه است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه صبح امروز 25 آذرماه، در جلسه‌ای که باحضور فعالان قرآنی کرمانشاه با موضوع ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ قرآن و انتقال آن به جامعه که در محل دفتر اداره امور قرآنی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز جامعه اسلامی برای مقابله با هجمه‌های دشمن چاره‌ای جز توسل به قرآن و سبک زندگی قرآنی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر جامعه می‌خواهد در برابر تمدن مادی‌گرای غرب ایستادگی کند باید تمدن اسلامی را بر اساس آموزه‌های قرآن طرح‌ریزی کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز هدف دشمن جنگ اقتصادی تمام عیاری است که برعلیه کشور ما به راه انداخته‌اند و این امر تنها به سبب تخریب باورهای اعتقادی و ترویج سبک زندگی غرب برعلیه اسلام در جامعه است.
حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: در این زمان حساس باید فعالین قرآنی برای مقابله با هجنه‌های دشمن فرهنگ و آموزه‌های قرآنی را در جامعه گسترش دهند.
وی گفت: باید آموزه‌های قرآنی به متن زندگی مردم وارد شود چراکه معتقدیم برای رسیدن به نقطه مطلوب نباید لحظه‌ای از این آرمان دست بکشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی حجت الاسلام محمدی فعالین قرآنی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم