Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:32:44 GMT

آیا باشگاه حامی کالدرون است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۶۱۳۶

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش از باشگاه خواست پاداش بازیکنان این تیم را پرداخت کند.

به گزارش"ورزش سه" گابریل کالدرون مدتی قبل اعلام کرد که از این به بعد با انتشار پست فارسی در صفحه اینستاگرامش با هواداران پرسپولیس ارتباط مستقیم برقرار خواهد کرد. او در این مدت حدود بیست روزی که تصمیم گرفته از طریق اینستاگرام با هواداران ارتباط مستقیم برقرار کند، پست های مختلفی هم گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ابتدا با پست انتقادی نسبت به عدم توجه به آمار و ارقام سعی کرد که سبک کاری اش در پرسپولیس را بیشتر برای هواداران این تیم قابل لمس و درک کند.

 


او شب گذشته هم یک پست دیگر آماری گذاشت تا بار دیگر نشان دهد تیم تحت هدایتش شرایط خیلی خوبی دارد. در این پست کالدرون میزان میانگین مسافت طی شده در لالیگا و لیگ برتر انگلستان را با آمار میانگین مسافت بازیکنان پرسپولیس مقایسه کرد که براساس این آمار تیم او شرایط خیلی خوبی از این نظر دارد. براساس آماری که کالدرون منتشر کرده  در لالیگا میانگین مسافت 109کیلومتر  و میانگین مصدومیت 25 است. در لیگ برتر میانگین مسافت 111 و میانگین مصدومیت 20 است. اما براساس آمار کالدرون میانگین مسافت پرسپولیس تا این زمان 116 و میانگین مصدومیت 11 است.


او البته این پست را همراه با عکسی از خودش که در کنار اینیگو والنسیا و خواگین دو دستیارش منتشر کرده و به نوعی اشاره به توانایی های کادرفنی پرسپولیس دارد.


اما آخرین پست گابریل کالدرون یک پست درباره بازیکنان و البته با اشاره به مسایل مالی است. در این پست کالدرون عکسی از رختکن تیم بعد از یکی از پیروزی های ابتدایی فصل گذاشته و روی آن این متن را نوشته است:" من نسبت به بازیکنانم سخت گیر هستم. آن ها زندگی شان را وقف باشگاه و هواداران می کنند. از باشگاه می خواهم پاداش بازیکنان را پرداخت کند. برایم بسیار مهم است که بدانم باشگاه حامی من است."

 


او با این پست البته چند نکته  مهم را یادآوری می کند. ابتدا به مساله سخت گیری اش نسبت به بازیکنانش اشاره کرده و در ادامه از آن ها به خاطر تلاششان تقدیر می کند.


موضوع مهم بعدی این است که سرمربی پرسپولیس از مدیران این باشگاه درخواستی مالی دارد هرچند این درخواست مالی برای پرداخت پاداش بازیکنان تیم است. درواقع کالدرون بخش مهمی از این پست را برای حمایت از بازیکنان و وصول پاداش آن ها گذاشته است. اما شاید مهمترین بخش این پست خط آخرش باشد که کالدرون می گوید که برایش مهم است بداند که باشگاه حامی او است.


کالدرون با وجود آنکه تیمش به عنوان مدافع سه عنوان قهرمانی فصل را خوب شروع نکرد اما توانست آرام آرام این تیم را به جایگاهی که مدنظر هواداران بود نزدیک کرده و حالا شاید یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی این فصل است.

گابریل کالدرون (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز یک‌شنبه خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

* بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

* تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

کد خبر 6091426

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم