Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@14:14:01 GMT

جولان کامیون‌ها در روز‌های آلوده

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۶۲۸۵

جولان کامیون‌ها در روز‌های آلوده

رئیس پلیس راهور پایتخت به تردد کامیون‌ها در روز‌های آلوده انتقاد کرد و گفت: جریمه ۹۰ هزار تومانی برای تردد در روز‌های آلوده در مقابل دستمزد ۴-۳ میلیون تومانی کارساز نیست.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت، در خصوص اعمال ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز‌های آلوده اظهار داشت: به دلیل شدت آلودگی هوا ممنوعیت تردد کامیون‌ها در حال اجراست و ماموران پلیس راهور به محض مشاهده کامیون‌ها، رانندگانشان را اعمال قانون می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به این پرسش فارس که در معابر شاهدیم که کامیون‌ها اعمال قانون شده، ولی به تردد خود ادامه می‌دهند و جریمه منعی برای ادامه حرکت آن‌ها نیست، گفت: ممنوعیت تردد کامیون فقط مشمول جریمه می‌شود، نه توقیف؛ مگر اینکه تخلفات دیگری رخ داده باشد که کامیون توقیف شود.

سردار مهماندار با اعلام این مطلب که ماموران پلیس راهور برای ممنوعیت تردد خودرو‌ها در مبادی ورودی شهر مستقر شده و اجازه ورود کامیون‌ها به شهر را نمی‌دهند، اظهار داشت: برخی کامیون‌ها از مسیر‌های دیگر وارد شهر می‌شوند؛ کامیون‌هایی که از مبدا مانع ورودشان به شهر شده‌ایم را جریمه نمی‌کنیم، اما بقیه کامیون‌ها را که در معابر باشند، طبق قانون اعمال قانون خواهیم کرد.

وی با اشاره به این مطلب که مبلغ جریمه منظورشده برای ممنوعیت تردد کامیون‌ها کارساز نیست، تاکید کرد: با توجه به کرایه‌ای که کامیون‌ها برای انتقال بار دریافت کرده و مبلغی در حدود ۲، ۳ و ۴ میلیون تومان است، جریمه‌ای ۹۰ هزار تومانی بازدارنده نیست؛ چراکه خیلی از پیمانکاران پرداخت مبلغ جریمه را قبول می‌کنند تا کارشان انجام شود.

رئیس پلیس راهور پایتخت اظهار داشت: باید وزارت کشور در این زمینه بازنگری کند؛ چراکه مبلغ جریمه بازدارندگی لازم را ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار مهماندار آلودگی هوا هوای پایتخت رئیس پلیس راهور پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون جدید FIA برای فرمول یک

فدراسیون جهانی اتومبیلرانی قوانین جدیدی را برای جلوگیری از شروع اشتباه و از دست دادن تمرینات به دلیل باران وضع کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، FIA قوانین جدیدی را منتشر کرده که هدف آن مبارزه با شروع‌های نادرست رانندگان و تیم‌هایی است که مسابقات مقدماتی فرمول یک را به دلیل باران از دست می‌دهند.

در جریان گرندپری عربستان سعودی با حضور راننده مک لارن لاندو نوریس رخ  مشخص بود که این راننده انگلیسی زود شروع کرد، اما در نهایت راننده جریمه نشد. این به این دلیل اتفاق افتاد که سیستم نظارتی شروع نادرست نوریس را تشخیص نداد.از این پس، ناظران مسابقه حق دارندرانندگان را برای شروع خیلی زود و بدون تایید فنی جریمه کنند.

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

 قانون دوم، به دلیل وضعیت تمرین آزاد در طول مسابقات گرندپری ژاپن معرفی شد. پیش از یکی از تمرینات، بارندگی شدید آغاز شد که در نتیجه اکثر تیم‌ها برای صرفه‌جویی در لاستیک‌ها، رانندگان خود را به پیست نبردند. طبق قوانین جدید، تیم‌هایی که به دلیل چنین شرایطی تمرین را از دست ندهند، در همان روز یک ست لاستیک میانی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری