Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@15:46:28 GMT

تماشای پیشونی سفید 3 با اشتراک رایگان در فیلمگردی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۶۴۱۷

تماشای پیشونی سفید 3 با اشتراک رایگان در فیلمگردی

فیلم سینمایی "پیشونی سفید 3" راهی شبکه نمایش خانگی شد و شما میتوانید این فیلم را در سایت فیلم‌گردی به صورت قانونی و با اشتراک رایگان تماشا کنید.

فیلم سینمایی "پیشونی سفید 3" راهی شبکه نمایش خانگی شد و شما میتوانید این فیلم را در سایت فیلم‌گردی به صورت قانونی و با اشتراک رایگان تماشا کنید.               
سید جواد هاشمی که در این سال ها تمرکز و فعالیت خود را تماماً معطوف ساخت فیلم های حوزه کودک و نوجوان کرده است و پس از کارگردانی سری اول و دوم این فیلم، صحبت از قسمت سوم پیشونی سفید را به میان آورده بود تا اینکه در تابستان 97 این فیلم ساخته شد و از اواخر اسفند نیز به روی پرده رفت و همچون دو قسمت قبلی بسیار مورد توجه علاقمندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشونی سفید 3 در نهایت توانست به فروشی بالغ بر 3 میلیارد تومان برسد که برای فیلمی در این رنج و مدیوم رقم قابل توجهی می تواند باشد.        
فیلم پیشونی سفید 3 یک فیلم پربازیگر  است؛ با بازیگران روز و مطرح سینمای ایران همچون پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی که هر کدام با بازی خوب خود به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم در قسمت اول از اختاپوس شروع شد، جایی که یک آهوی پیشونی سفید، با دور شدن از خانه دچار مشکلاتی می‌شود. بعد از آن در آهوی پیشونی سفید ۲، «اختاپوس» از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله» را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ «پیشونی سفید» از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر مادر «آهوی پیشونی‌ سفید» برگشته تا آهو را از «سالار» یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید» به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد به پیش مادرش بازگردد اما ...

در پیشونی سفید ۳ ماجراهای جدیدی رقم خواهد خورد و همچون قسمت های قبل اجرای موزیکال و شادی را شاهد هستید.

در خلاصه ی این فیلم آمده‌ است که  قرار است برای آهوی پیشونی سفید اتفاقات تازه ای بیافتد و درگیر ماجرایی جدید شود ولی اینبار با داستانی حتی جذاب تر و تماشایی تر .

شما عزیزان می توانید فیلم سینمایی پیشونی سفید 3 را به صورت قانونی و با اشتراک رایگان در سایت تماشای انلاین فیلم‌گردی تماشا کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم سینمایی فیلم شبکه نمایش خانگی پیشونی سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور مدرسه گردی در مشهد

دریافت 61 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091384

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • تور مدرسه گردی در مشهد