Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سیزدهمین همایش تخصصی حمل ونقل و ترافیک با رویکرد حمل و نقل انسان  محور بر اختصاص بودجه ۱۰۰۰میلیارد تومانی برای بخش عمران و حمل ونقل مشهد تاکید شد. ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سیزدهمین همایش تخصصی حمل ونقل و ترافیک با رویکرد حمل و نقل انسان  محور، با حضور جمعی از اعضای شواری مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد، رئیس پلیس راهور مشهد، مسئولان گروه مپنا (شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران در هتل پارس مشهد) و جمعی از مهندسان این رشته و دست اندرکاران عرصه حمل و نقل و ترافیک استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش داریوش معظمی، نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و دبیر این همایش، با بیان اینکه به طور قطع حمل ونقل انسان محور مختص ایجاد مسیر دوچرخه یا توجه به حمل ونقل عمومی نیست، اظهار کرد: بی شک باید در بحث حمل ونقل انسان محور به تمام مسائل شهری توجه کارشناسی شود.

ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان فرسوده استخبر خوش برای حمل و نقل هوایی؛ پروژه هواپیمای مسافری ایرانی باز زنده سازی می‌شودسرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تعیین شد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی هم در این همایش با بیان اینکه توجه به موضوع ترافیک برای امنیت، سلامت و محیط زیست مهم است، گفت: رشته مهندسی ترافیک یکی از رشته‌های مهم مهندسی است که باید به شکل اصولی از آن استفاده شود.

محمدحسین شرکا تأکید کرد: باید یک پروژه قبل از اینکه وارد کمیسیون ماده5 شود، مباحث ترافیکی آن به تأیید کارشناسان رسیده باشد؛ چرا که رعایت مباحث ترافیکی در یک پروژه از اصول رعایت حقوق شهروندی است.

در ادامه همایش، رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با تأکید بر اینکه بسیاری از افراد حمل ونقل را موتور توسعه می‌دانند، گفت: ما در شورای شهر سعی کردهایم به موضوع حمل ونقل عمومی و توسعه آن توجه ویژه‌ای کنیم.

مجتبی بهاروند با تأکید بر توسعه حمل ونقل پاک و انسان محور، افزود: ما به این موضوع نیز توجه کرده ایم و البته در مدیریت شهری سعی شده است تا از نظرات کارشناسی استفاده شود.            

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد نیز با بیان اینکه انجام یک پروژه شهری نیازمند الزاماتی است، گفت: هماهنگی بین بخشی یکی از مهم‌ترین الزامات است که خوشبختانه در مشهد شاهد هستیم که هماهنگی‌های بین دستگاهی به خوبی ایجاد شده است.این هماهنگی به طور قطع سبب انجام اتفاقات خوب برای زائران و مجاوران می‌شود.          

کاظمی با اشاره به همکاری خوب شورای شهر با حوزه حمل ونقل مدیریت شهری، ابراز خرسندی کرد: شورای شهر مشهد بسترسازی مناسبی برای انجام اقدامات شهری داشته است که اختصاص بودجه 1000میلیارد تومانی برای بخش عمران، حمل ونقل و ترافیک- منهای حوزه قطارشهری -گواه این موضوع است.        

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران