Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: شرایط باید به سمتی به پیش برود که اعتقاد به نتایج کارهای پژوهشی افزایش پیدا کند و مدیران در اجرا از نتایج فعالیت های علمی و پژوهشی بیشتر استفاده کنند.

سید حمید موسوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: حوزه پژوهش در استان خراسان رضوی با توجه به اینکه از ظرفیت های آموزش عالی ، دانشگاهی و حوزوی خوبی برخوردار است در شرایط مطلوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: البته حوزه پژوهش همیشه نیاز به کار و تلاش دارد و هر اندازه که در این حوزه فعالیت انجام شود بازهم لازم است و نمی توان در این باره ادعا کرد که در نقطه ای قرار داریم که نیاز به کار بیشتر نمی باشد. موسوی با بیان اینکه البته آنگونه که باید از دست آوردهای پژوهشی در تصمیم گیری ها و اجرا استفاده نمی شود، افزود: شرایط باید به سمتی به پیش برود که اعتقاد به نتایج کارهای پژوهشی افزایش پیدا کند و مدیران در اجرا از نتایج فعالیت های علمی و پژوهشی بیشتر استفاده کنند. مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که اعتقاد شخصی وی  به حوزه پژوهش و استفاده از نتایج آن در تصمیمات سازمانی چگونه است،  ادامه داد: زمانی که در حوزه زیارت استانداری مشغول به کار بودم سند توسعه کمی و کیفی در حوزه زیارت با بهره گیری از ظرفیت دانشگاهی استان در سه جلد  تعریف کردیم، همچنین در حوزه اجتماعی علاوه بر فعالیت های پژوهشی و تخصیص اعتبارات به سازمان های مردم نهاد که در این زمینه صورت می گیرد یک هیات اندیشه ورز از دانشگاهیان برجسته استان نیز تشکیل شده است که مسائل اجتماعی نظیر آسیب های اجتماعی  و سایر مسائل مهم در این هیات اندیشه ورز مورد بررسی قرار می گیرد . موسوی افزود: همچنین در شبکه علمی دانشگاهی استان که متشکل از همه دانشگاه های خراسان رضوی است و به ریاست استاندار خراسان رضوی تشکیل جلسه می دهد ساختارها و کمیته هایی  تعریف شده است که یکی از کارگروه های آن مربوط به امور اجتماعی است که در این زمینه دانشگاه پیام نور به عنوان متولی معرفی شده است و سایر دانشگاه ها نیز همکاری لازم را ارائه  می کنند.  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پژوهش زیارت خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در حوزه بجستان، سبزوار، جغتای، خوشاب، کلات، باخرز و محور مشهد - سرخس (مزداوند) باعث لغزندگی سطح جاده‌های خراسان رضوی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی افزود: به علت وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی در محور عشق آباد_ بردسکن در حوزه استان خراسان جنوبی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 6095535

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است