Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد - رییس کل دادگستری لرستان از دستگیری دو عامل اصلی انفجار تروریستی در پمپ بنزین خرم‌آباد خبر داد و اعلام کرد: این افراد از نیروهای اخراجی دستگاه های نظامی هستند که بازخرید شده اند.

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد رزم  در خصوص جزییات جدید از حادثه تروریستی بهمن ماه پارسال که منجر به شهادت ۲تن از ماموران نیروی انتظامی شد  گفت: حادثه تروریستی شهرستان خرم آباد که به حادثه پمپ بنزین معروف است در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۷ توسط ۲عامل خرابکار به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم افزود: با تلاش های بسیار نیروهای امنیتی و سرنخ‌ های بدست آمده اسلحه ای که از آن شلیک شده بود مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا افراد مرتبط هم شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: ۲عامل اصلی این حادثه با پنهان کردن اسلحه خود و پوشیدن جلیقه ضد گلوله همچنین تهیه موتورسیکلت اقدام به تیراندازی به پمپ بنزین واقع در منطقه دره گرم خرم آباد کرده که تانکر خالی از سوخت منفجر شد.

رییس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: با اقدام تروریستی آنان ۲ مامور نیروی انتظامی لرستان به شهادت رسیده اند.

رزم افزود: عاملان این حادثه انگیزه خاصی نداشته و تنها برای ایجاد رعب و وحشت اقدام کرده اند.

وی گفت: ۲عامل اصلی حادثه تروریستی از عوامل اخراجی دستگاه های نظامی هستند و بازخرید شده اند که در لرستان دستگیر شده و با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می برند.

رزم بیان کرد: کیفرخواست ارتکاب ۲فقره قتل عمدی و تخریب و تحریک همچنین شاکی خصوصی برای آنان صادر شده چراکه عملیات آنان منجر به ناامنی بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لرستان پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم،صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با زانتیا در محور جنت آباد، متاسفانه پراید دچار آتش سوزی شد و یکی از سرنشینان آن فوت کرد. 

 هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم