Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) یک کودک خردسال تبعه کشورهای همسایه را از چنگال آدم ربایان در این شهرستان نجات دادند.

 به گزارش قدس آنلاین؛ محسن‌گل محمدی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش یک فقره آدم ربایی کودک خردسال در شهرستان ایرانشهر و درخواست گروگان گیران مبنی بر پرداخت سه میلیارد ریال از خانواده وی که از اتباع کشورهای همسایه بود موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی به تمامی رابطان قضایی و پلیس‌های تخصصی ایرانشهر جهت اقدامات فنی و تخصصی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: با پیگیری و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج ) در اداره اطلاعات این شهرستان گروگان مذکور پس از یک هفته از چنگ آدم ربایان آزاد و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند از صحنه متواری که دستور بازداشت تمامی عوامل آدم ربایی نیز صادر شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات