Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:15:20 GMT

بهره گیری از ظرفیت روحانیون برای تبلیغ دین

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۷۰۲۷

بهره گیری از ظرفیت روحانیون برای تبلیغ دین

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تبلیغ منحصر به ماه‌های محرم و صفر نیست و باید  از ظرفیت روحانیت که سرمایه بزرگی در جامعه هستند  در راستای تبلیغ جامعه هدف استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در دیدار با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: حرکتهای خوبی در سازمان تبلیغات استان زنجان شرع شده لذا با همه این اقدامات  نیازمند ارتقاء  و گستردگی برنامه های این سازمان هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی بیان کرد: در سال بیش از دو هزار پرونده در محاکم استان تشکیل می شود به نظر می رسد عمده دلیل این امر می تواند ضعف باورهای دینی باشد، ما باید دین خدا را در جامعه ترویج کنیم و همچنین انس ، الفت و برادری را در بین مردم تقویت کنیم.

 

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: تبلیغ منحصر به ماه‌های محرم و صفر نیست و باید  از ظرفیت روحانیت که سرمایه بزرگی در جامعه هستند  در راستای تبلیغ جامعه هدف استفاده شود، چرا روستا ها مبلغ نداشته باشند و این موضوع را سازمان تبلیغات استان باید حل و فصل کند.

 

 

صادقی نیارکی افزود :روحانیت استان انقلابی بوده و هست، لذا سازمان تبلیغات هم باید با نگاه انقلابی به نیازها پاسخ دهد ، چرا که خدمات انقلابی است که می ماند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما مسجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد کتاب مسجد استان بوشهر رئیس کل دادگستری استان زنجان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان دادگستری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار با مدیرعامل و اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا-موسسه امین در آذربایجان غربی، بیان کرد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.   وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.   عطائی اضافه کرد: راه وشهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر