Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@22:32:59 GMT

چالش جدی برای آبی پوشان با تقویم جهنمی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۳۷۰۴۴

چالش جدی برای آبی پوشان با تقویم جهنمی + عکس

شاگردان گواردیولا در روزهای آتی دیدارهای سخت و سنگینی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال منچسترسیتی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نتوانسته مانند دو فصل گذشته عملکرد چندان درخشانی داشته باشد و در رده سوم لیگ برتر پس از لیورپول و لستر سیتی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه این تیم موفق شد شب گذشته آرسنال را در لندن با ۳ گل شکست دهد اما هنوز نتایج سینوسی این تیم ادامه دارد و این تیم به ثبات سالیان گذشته خود نرسیده است.

بر این اساس امروز قرعه‌کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا هم برگزار شد و بر این اساس منچسترسیتی در دیداری سخت باید به مصاف رئال مادرید پرافتخارترین تیم حاضر در این مسابقات برود.

انتشار تقویم بازی‌های سیتزن‌ها در دیدارهای پیش رو نشان می‌دهد که شاگردان گواردیولا شرایط سخت و دشواری در ادامه فصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا دارند.

سیتیزن‌ها از فوریه تا آوریل ۲۰۲۰ رویارویی با تیم‌های نظیر تاتنهام، لسترسیتی، رئال مادرید، آرسنال، منچستریونایتد، رئال مادرید، چلسی و لیورپول را در برنامه خود دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچسترسیتی لیگ برتر لیورپول رئال مادرید گواردیولا رئال مادرید گواردیولا لیگ برتر لیورپول منچسترسیتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۳۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از سپری کردن چند فصل ناموفق با رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و بسیاری انتظار داشتند که او هم مانند بسیاری از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در سال‌های پایانی زندگی حرفه‌ای خود راهی عربستان یا آمریکا شود.

با این حال، این ستاره بلژیکی تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به حضورش در این ورزش به‌صورت حرفه‌ای پایان دهد و این خبر بسیار بدی برای هواداران و علاقه‌مندان به این بازیکن بود.

هازارد حالا در گفت‌وگو با وو اسپورت ورلد در این باره اظهار داشت: «اساسا همیشه به خودم می‌گفتم که قرار است به آمریکا بروم و دو یا سه سال در آنجا بازی کنم. لیگ فوتبال آمریکا لیگ بدی نیست. به شوخی به کریستین بنتکه می‌گفتم که قرار است به او در واشنگتن ملحق شوم. در این صورت می‌توانستم با دوستم بازی کنم، چند پاس به او بدهم و او هم گل بزند.

اما مسئله فقط فوتبال نبود چون ما مجبور بودیم به‌صورت خانوادگی جابه‌جا شویم. همین موضوع باعث شد که در تصمیمم در این باره تجدید نظر کنم. صادقانه باید بگویم که دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اگر واقعا به دنبال این بودم که ادامه دهم می‌توانستم به کشور دیگری بروم و حتی با خانواده نقل مکان کنم. اما دیگر چنین چیزی را نمی‌خواستم. دیگر نمی‌خواستم فقط برای اینکه پول در بیاورم به جایی بروم و دو یا سه هفته بعد از خودم بپرسم که چرا این کار را انجام دادم.»

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم